Vart är världen på väg?

God morgon alla tappra!
Igår var jag ute med Woxxa och Steffo aka "Blöjan" i stan och Chillade med stort c. Vi började med att käka lite på T.G.I Fridays och dricka några drinkar där. Och iom att jag satt med två bartenders så var en vanlig öl eller red bull vodka inte okej! Så jag tog en öl =)
men sen fick jag upp ögonen för deras glassdrinkar... SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT, HEAVEN!!!
Så jag beställde in en "Mudslide Ultimatum" (stooooor) och sedan en Strawberry Shortcake. Grymt goda! Skulle ha tagit en bild på dom om det inte hade varit så mkt folk där... ganska gay, att som kille sitta och fota sina glassdrinkar, plus att det inte så stekigt kanske? Men dom var grymt goda iaf! Mudsliden var lite bättre, mer chokladig och en godare smak. Strawberryn hade för stort genomslag utav mandel och det skar sig lite mot det fruktiga.... "Experten" har talat :P
Sen gled vi in på Bar Inferno och tog en cocktaildrink (ni hör ju att det spårat ur alltså, cocktaildrink......) som bartendern rörde ihop åt oss. Jag fick en "Midsommarnatt" som var baserad på apelsin och dom andra tog något åt champangehållet och "klar" drink.
Efter det så började klckan vara slagen och Woxxa började känna vimmelsug. Det var ju som ni vet 080808 igår och ett jävla liv nere på Stureplan. Och när jag säger ett jävla liv, så menar jag ett jävla liv. Jag har aldrig sett så mkt folk på ett och sasmma ställe förut, heelt sjukt! Det var 10 000tals partydjur ute och hälften av dom, om inte mer, var brats. Stog i backslick med Cardigan eller skjorta och viftade med pappas kreditkort. Rätt kul men också väldigt vidrigt och väldigt trångt. Så vi bestämde oss för at köpa nåt på 7Eleven och röra oss hemåt i.o.m att det inte gick ta sig in på nån bar inne i city. Sagt och gjort, vi klev in där (fullt med folk igen) och började vraka. Valet för mig landade på en couscous med räkor (sallad) och det är typ det vidrigaste jag har ätit! Torrt och jävligt, smaklöst och allmänt dåligt. Så alla ni som gillar couscous.... Jag gillar inte er!
Sen blev det buss frbi Rimbo (slusk) och sedan hem. På väg hem hann jag tala med en massa små gosisar =) Båda mina systrar, Robert, Lina, Jossan, Emmy och Mange.. Niiiiiice att Skellhell inte står stilla när jag är borta. Det enda jobbiga är att man är sugen på att åka hem och slicka på dom allihop när man hör dom ihop =)

I morse var jag ute och bedövade mitt dåliga samvete från igår med en löptur till Kvisthamrabacken, upp i den en sväng, och sedan hem igen. Känns riktigt skönt i kroppen nu så jag ska ta tag i livet och hänga lite tvätt, städa och sedan gå ner med Woxxa på stan och ta en fika innan vi åker in till Lars Winnerbäck!!!!!!.
Hoppas han mår bättre idag så han kan ställa upp på laget, för han var jävligt hängig igår alltså, drack knappt en droppe och det är INTE OKEJ! Kul för honom idag kanske men dålig inställning! han har iof vart febrig och jävlig så det är okej... Men inte för mig! Drick din jävla mupp =)
Längtar "nå djäääävulskt" tills ikväll då Lars drar av första sången och festen kan börja, hoppas bara det blir bra väder! Vi ska åka in med Tina, Anneli, Eddie och Malin och sätta oss på Söder på ett gäng pubar innan så vi kommer i rätt stämning!!!
Nu blir det duschen (usch vad äcklig jag är som skriver blogg innan jag duschar va...men det är av kärlek till er! Jag är beredd på att inte duscha innan konserten bara jag får blogga.... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0