Sweet sweet weekend!

Trevlig helg alles!
Fy fan vad skönt att kunna säga det igen! Kommer dock att jobba en del i helgen så jag ska inte ha det allt för bra! Dagen har flutit på bra och jag känner mig nöjd hittills. Har just sett/slumrat udner filmen Hitch, det jag såg var riktigt bra! Och av nån aledning så drar jag vissa paraleller till mig själv ;)
Jag har gått och längtat hela dagen efter att få logga in och se om Mr. IP 2008 hört av sig något mer. Men så är inte fallet. Jag vet ju iof inte om det är en Mr, iom att det är lite för modigt att stå för vad man skriver i sitt inlägg. Speciellt när man skriver sån Heavy Shit som det stod, vi snackar hjärtekrossare! Typ som Htich fast på ett negativt sätt.... Som mesta delen utav min tankeverksamhet (som är jättelite, jag har ju låg IQ) har gått åt att fundera på följande;
Vad ska jag kalla Mr. X?
Ett tag var jag inne på smurfarna, för det är rätt passande. Jag är som en liten smurf;  Alla tycker om mig, jag är liten, söt, snäll, blå (ögd) och vill ingen illa... En fin kille helt enkelt!
Men det finns en som inte tål mig p.g.a just detta; Gargamel (Mr.IP 2008 ) så han försöker ta kål på mig (min blogg) med olika medel. I detta fall var det SM i anonyma hatinlägg =)
Så jag skulle vilja veta vad du är för kön IP:et? För om du är en kvinna har jag en reservplan, som jag fick i bilen imorse på väg till jobbet. Du vet iof allt detta iom att du kan mitt liv, men jag tar det för dom som inte är spågummor också!
På Star FM kom låten "Make your own kind of music" upp, och det var då det slog mig. Jag ska döpa dig efter nån utav medlemmarna i "En annan del av Köping", och just nu heter du Tobbe.Anledningen till det är att han är lite efter, precis som du, men ändå tror att han är stjärna på det mesta.. Fyndigt va? Så kom igen och lev upp till namnet, svär lite i en kommentar ikväll så kollar jag den efter min träning. Looking forward top it =)
Nu ska jag laga lite mat och sedan bege mig uppåt för lite mys med alla mina vänner på hallen. Vad kvällen erbjuder kan jag tyvärr inte skriva här på bloggen, för det blir en liten överraskning... Så, god jul kompis =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

muahahah!!!;)

2008-08-23 @ 11:56:04
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0