Rodnar*

Hej hopp!

Ikväll är det en historisk kväll för Bondens blogg, jag har för första gången haft över 100 läsare på samma dag!!!! =) Vilket innebär att mitt liv som bloggare har spårat ur totalt. Det gör ont att erkänna det, men jag har börjat bry mig om min blogg. Jag får typ ångest om jag inte uppdaterar den varje dag. Och då är det illa, riktigt illa. Danne psykade mig för det idag, så jag tänkte att det är lika bra att skirva det nu så får ni andra chansen att mobba mig också. Jag har TYP blivit en seriös bloggare..... Jag har inget liv med andra ord, LÅGVATTENMÄRKE! Jag och Blondinbella, hand i hand med såna där Hawaiikransar runt halsarna, bambukjolar, dansandes till nåt tjock snubbe som lirar ukulele med blommig skjorta. Plötsligt så kommer det fram en stor delfin ur vattnet med tvåsitsig sadel som tar mig och Blondinbella ner under vattnet, till ett korallrev som är overkligt fint. Vi har båda utvecklat gälar så vi kan andas under vattnet och sitter med varsin laptop och skriver ner allt vi ser. jag har blivit hennes assistent och hon har länkat till min blogg så alla mina högsta bloggdrömmar har gått i uppfyllelse. Jag böjjer mig fram och kittlar henne under hakan så hon fnissar sådär Lidingödrygt och nästan faller ur sadeln. Sedan åker vi upp till ytan igen och där väntar en stor oljetanker på oss som är fullastad med artister. Jag och Blondinbella dansar ute på däck bland 100-tals kända artister till musik av en DJ som hänger uppe i en mast och scratchara sina skivor. Vi har sjukt mkt att skriva om så t.o.m Hundra höjdare gör ett reportage om oss. Där kommer det fram att Blondinbella är otroligt förtjust i små homosexuella hundar som klär sig i rosa kläder och går dressyrskola, medans jag njuter av att ta ett dopp i en isvak med tomtedräkt. Väl i vaken så säger jag HO HO HO HOOOOOOOOOOOOKUS POKUS, sen dyker jag ner i hålet och är bara borta....

Jag hade tänkt skriva om kvällen som bestått av TVspel, sjukliga mängder mat och godis och till slut Pearl Harbour. Men kvällens syn fick jag vid bilen för 20 minuter sen. Jag och Robin såg två pinglor komma och gå, tänkte väl att dom där ska väl ut på krogen nu och röjja. Men så var det visst inte....dom var kissnödiga.
Så typ 5 meter ifrån oss så sätter dom sig ner, båda två, precis samtidigt, under en massa fniss, med hela Pandoras ask rätt upp i nyllet på oss. Vi blir förlamade, känns som tiden står still. Sen öppnar vi bildörrarna och då märker dom oss. Snacka om att vara snabba upp ur startblocken alltså. På några tiondelars sekunder så var dom iväg, tätt följda utav mitt hångarvande som ekade bakom dom. Jag kunde inte hålla mig från att jävlas så jag skrek rätt ut i princip haha =) Tanken slog oss att gå ner en vända på stan och se om man kände igen fröken Röd klänning/ Vit stjärt eller fröken Svart klänning/Vit stjärt. Vore rätt kul att glida fram, dra nån sliskig replik så man får igång ett samtal. Sen fråga vart dom varit på förfest, om dom haft roligt. Sen sakta sakta smyga fram ledtråd på ledtråd tills dom till slut kopplar och blir rekordröda i ansiktet.
Men tyvärr så är man inte tillräckligt kaxig för att göra det! Hur som haver så har vi haft en riktigt urspårad kväll med en massa sjuka samtalsämnen.  Vi utvecklade min tanke lite grann kring ankorna där och kom fram till att vi skulle mata dom med lite vitt bröd..... indränkt i sprit! Men sen kom vi på att Jocke A skulle dricka upp hälften av allt och det skulle vara riktigt otäckt att se honom ligga och strula med en anka en lördagkväll. Då är vi nästan framme vid det dära kråka/våldtäkt scenariot... INTE OKEJ!

Nu ska jag hoppa isäng för det är Årets första match imorgon, Som man längtat då. Iaf sista 2 veckorna medans vi vart på is =) Jag tror vi vinner med 4-2 och mintt barn (solvaken) gör 1 mål och en ass.
Dröm sött allihopa och håll tummarna för att grabbarna i Pearl Harbour kan vinna mot kineserna senare ikväll! Natti =)

Kommentarer
Postat av: Dala

Japaner asshole!!! inte kineser!! :D

2008-09-01 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0