Ledsen Jim, men den här förtjänar du....

Skåda Jim Richtmann på moped vid 22 års ålder på väg in till Byske Centrum!

Det här var en sån där klassisk dag när Jim var bakis, och bara ville ha fett. Rent utsagt. jag, broder, Jonte m.fl vägrade köra honom, så han tog moppen in hahahha. Jag har en film på det på mobilen och jag gråter blod just nu för att jag inte kan lägga upp den!!!!! men det kanske kommer i framtiden om det blir möjligt då. Anledningen till att Jim får smaka dagens hockeypropp, är att han sålt sin egen bror till Djävulen (mig alltså). Eller så gott som. Han har talat om för sin respektive min fader om vissa små upptåg som skedde under min Skellefteåvistelse. Och det är inte okej! jag tänker inte gå in på detaljer, men han har begått hor mot mig!'
Så här har du ditt j**** pizzabud, hoppas alla dina coola kompisar går in och läser Bondens ikväll =)

Jag har för övrigt blivit VÅLDSÄGD nu i afton. Chattade lite med en viss Ms. Gardell, det var ett tag sen nu. I korta drag Så berättade hon att hon kommit in på Juridiklinjen.... I Umeå.. och att hon nu satt där på ett internetcafé och inte hade nånstans att sova... Så jag frågade vad mor och far tyckte om det osv sv, hur hon skulle lösa det..
-Jag har ingen aning! svarar hon...
-Allvarligt?
-HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!! fick jag till svar.

Så nu sitter jag här, skändad, sårad, svag och funderar på hur dum i huvudet jag är. Så godtrogen får man inte vara!!!!
Pallar inte mer, hoppar isäng medan jag fortfarande kan stå =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0