Kul med lite kommentarer

Nummer 1:
Du är en JUBELIDIOT!!!!! om Bonden is back:
Stoltet och Fördom är INTE baserad på en serie, utan på en Roman om du vet vad det är? Och jag kan tänka mig vilken obegåvad liten skit du är med en iq på 96! Du kan iaf knyta dina skor själv. (Hoppas jag)
IP: 80.217.179.246

Nummer 2:
... om Härlig dag!:
Allvarligt du kan ju inte ha många som följer din blogg. Snälla gör en insats och sluta blogga så slipper vi ännu en som inte har någon talang för det skriftliga språket!
IP: 80.217.179.246

Nummer 3:
OMG! om Härlig dag!:
snälla sluta med denna otroligt enformliga och tråkiga blogg, räcker med att läsa 2-3 inlägg så förstår man vad/vem du är och hur bloggen kommer att arta sig!
IP: 80.217.179.246


Jag skulle vilja tacka dej som sitter vid datan med IPnummer : 80.217.179.246, du är verkligen en stjärna. =)
 Kul att du går in och höjjer mitt kommentarantal/sidvisningsantal med 100%, men varför? Visste du inte om att man kunde läsa IP från den som skrivit ett inlägg? Nej men stackars liten =(
Här har du lagt ned tid på att skriva olika avsändare och letat igenom bloggen på diverse fel. Newsflash till dig, det där med att det står "helt seriöst" på min underline är inte riktigt sant. Det är lite ironiskt....
 Men jag är tacksam, hellre dina kommentarer än inga alls, så fortsätt skriva du! Eller iof, om du nu kan min blogg efter att ha läst 3 inlägg så är det kanske inte så troligt att du kommer skriva här något mer. Eller du kanske redan har svarat på den här lilla dialogen som är avsedd för dig? Du kanske kan se in i framtiden med en mystisk liten ficklampa mot din sovrumsvägg. Min svenska tycker jag inte heller att du ska klanka ner på så mycket, jag har väldigt bra betyg i svenska. Jag skulle vilja hävda att jag är ett litet språkgeni ;) Om du vill kan jag lägga upp en analys av Anna Maria Lenngrens dikter som jag gjorde här i somras. Så kan du få betygsätta dom, och sen kan jag avslöja vad dom fick för betyg utav en riktig lärare. Som har gått i skuloa för att få dela ut betyg, jag får en känsla av att du inte har det. Eller du kan inte ha gjort det när jag tänker efter. För du är inte gammal nog att inte veta vad IP är, då hade du inte läst bloggar... Så då kan du bara vara en liten unge som vill att dom som läser min blogg ska läsa din sen...sött =) Kan inte du starta en blogg, typ "Visomintegillarbönder.blogg.se", så kan jag länka till dig från min blogg. Jag tror det kan bli succé! =) Så kan du skriva hatinlägg till alla mina inlägg, så det blir lite Tom och Jerry över det hela...vore inte det nice? Jag tror på den idén, så snälla ställ upp för en person du inte tycker om!
Hoppas du får en trevlig afton, och att jag får 4 kommentarer skrivna på olika inlägg imorgon. Dröm sött =)

Kommentarer
Postat av: blivande bondmoran

jag läser och tycker du ska fortsätta så jag har nått att läsa på kvällarna...

Löööv jo rickeboy

2008-08-22 @ 13:24:41
Postat av: Fridolf

Länge LEVE BONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-24 @ 22:19:47
Postat av: Eftersläntare....

hahahahahahahahah.... enformliga.... hahah! Tur att någon har talang iaf. Fan, jag får ont i magen.

2008-08-28 @ 04:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0