How am I suppose to live without you?

Det är helt sanslöst vad jag saknar dig ikväll gumman!

Du genomsyrar varenda tanke just nu!

jag vill att du ska vara hos mig!

Jag skulle ge vad som helst för att få möta dig i dörren!

Det är helt sjukt hur man kan älska ett djur så mycket som jag älskar dig Dixie! Jag sitter och pratar med pappa nu och han berättar för dig vad jag säger. Pappa säger att du ler mot honom när han pratar om mig. Och det sjukaste är att jag inte tycker at det är ett dugg roligt. För jag vet att det är sant. Du ser ut som på nedersta bilden, något öppnare ögon och med ett lugn som måste ses för att kunna kännas. Du är så mycket mer än en hund och betyder så oerhört mycket för familjen.
Allt Jag vill just nu är att få komma hem, möta dig i trädgården när pappa släpper ut dig. Pussa och krama dig och höra hur du ylar och gnäller för att jag varit borta så länge. Sen vill jag gå ut och gå på Morö Backe grusvägen med dig och kasta pinnar åt dig. jag vill putta dig och bråka med dig som vi brukar göra och låtsasmorra åt dig. Sen vill jag komma hem, ge dig mat och vatten och klappa dig när du kommer fram och tackar för att jag rastat dig. Sen vill jag sätta mig på golvet, vänta på att du ska krypa upp hos mig när "spänningen" släppt. Sen vill jag bara sitta där i timmar och stryka dig och prata med dig.
Jag minns när du kom hem till oss första gången och blev en i familjen. Då åkte du i mammas famn i bilen från Umeå och sedan sov du hos mig på natten. Du låg med mig i köket på en madrass, haha ja du låg till och med uppe på min huvudkudde. Du var så liten och söt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och så är det fortfarande. Du har blivit större, både fysiskt och i mina ögon. Jag längtar något så oerhört efter dig att ingen förstår det. Det går inte. Du är den jag längtar mest efter i hela världen just nu. Jag skulle kunna börja gråta här och nu.
Du är bäst. Du är allt man vill att en människa ska vara. Du är snäll, kärleksfull, lyhörd, vacker, förstående, du kan läsa av signaler bättre än mig i vissa lägen, du är aldrig till något besvär, aldrig i vägen, men bäst av allt, du är trogen. Oavsett vad som händer så finns du där. Och det känns jääävligt bra! Dixie jag hoppas nån läser det här för dig, för du förstår ju mer eller mindre varenda mening. 
Nu längtar jag till oktober då jag ska hem och hjälpa familjen flytta till nya huset... För då får jag träffa dig. Och då ska jag ta till vara på det. Du ska bli så bortskämd och du ska få allt du pekar på . Jag ska fan ta med dig in på Ica så ska du få äta allt du vill, så betalar jag i kassan sen!

Hade tänkt gå ner på stan en sväng men jag skiter i det ,jag orkar inte! Jag ska sitta här hemma och se nåt meningslöst på tv och tänka på alla hemma och hur mycket dom betyder för mig.
...Inte bra att det kommer ett seriöst inlägg från Bonden förresten, nu tappar jag nog mina få trogna läsare haha! ha en trevlig kväll allihopa och håll ut, imorgon är jag nog tillbaka med nya idiotier igen!
God kväll!

Kommentarer
Postat av: <3

Kom hem Så ska vi gosa i sinnnnnnnnnee ;D

2008-08-14 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0