Helgens sköning...

...Uppstod inte helt otippat på Gröna Lund, närmare bestämt i fritt fall kön. Och det var såklart Ange som stod för det. Hon stod och läste på säkerhetsföreskrifterna för karusellen, och vänder sig sedan till mig, citat:
"-Vad är en Peacemaker? (Peace = Fred)"
"-Hahahahaha vad säger du?" (Alla ni som känner mig vet att jag gärna mjölkar ur folk när dom gör sånna här tabbar, så jag spelar lite oförstående för att få höra det igen =)
"-Det står att man inte får åka om man har en Peacemaker, vad är det?"
"- Hahah Ange står det verkligen PEACEMAKER???"
"-Ooooooooojjjj"

Hahah små små stunder av lycka som storebror =)
Puss Angis

Alla ni fredsmäklare som läser min bogg, håll er undan från den här karusellen! Det står nämligen att ni inte får åka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0