Helg

Fy fan så jääävla skönt med helg! Känns välbehövligt och det kommer bli en bra helg =) Jag ska snart åka in till Woxxa i Sthlm, han är där och letar jobb med ett otroligt fint CV som jag skrev till honom igår. Får han inte jobb med det finns det ingen Gud. Han kommer troligtvis få sparken sen när dom upptäcker att han (jag) är mytto :P Nej skämt å sido, jag hoppas det går bra för min son, annars måste väl jag hjälpa till lite =)
Vi ska sitta och mysa på nån bar ikväll, äta lite gott osv och så får vi se vart kvällen slutar. Hoppas inte det blir hårt iaf för jag orkar inte just nu, sparar kraft till Winnerbäck imorgon =)
Hinner inte skriva mer just nu, återkommer senare!
Ha en bra fredag allihopa!
Pusselbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0