Hej =)

Idag så har jag en ovanligt ödmjuk inställning till livet. jag vet inte varför men jag känner mig nöjd med mig själv för tillfället. Sitter nyduschad efter att ha jobbat 8 timmar idag, beställt nya regpapper till bilen (jajjemänn, det är dags för en favorit i repris. Om nån undgått min senaste bilförsäljning, spana in juliarkivet så vet ni vad det handlar om) och just avslutat ett brev till min goda farmor! Tyvärr så har jag slarvat lite med att skriva nu på slutet så jag har haft lite ont i magen. Kan vara det som gör att jag mår så bra nu! Tror jag ska slå en plingeling till mormor också och uppdatera mig lite om dagslägets släkthälsa. Ananrs så är kvällen väldigt öppen. jag sitter och väntar på samtal från Dala men han ringer aldrig....Inser just att jag gjorde en Homer; Doh! Har lagt in låtar på mobben så den är ansluten till datan, då blir det kämpigt att ringa haha =) SÅ, nu kanske han ringer snart.... Då blir det middag ihop iaf, hemlagat eller ute ska vi ta beslut om strax. Sen har jag faktiskt inte en aning om vad kvällen har att erbjuda, vilket är passande för jag är sugen på vad som helst och ingenting! Inte sugen på att skriva mer, det är allt jag vet!
Ha en trevlig lördag alles, hörs då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0