Hej allihopa!

Äntligen har jag en helledig kväll, känner verkligen att det är på tiden. Nu när hockeyn dragit igång och jag river dagarna i ända på jobbet så säger kroppen ifrån lite lätt. Ryggen är lagom fin och sen är jag ju duktig på att slå mig i övrigt. Handla först och tänka sen är mitt motto, idag var inget undantag och det slutade med att jag fick en planka i käften. Det kändes som en "tecknad film-smäll". Kändes som att hela skallen vibrerade till ett "daiiaiiiaiiing"-ljud och att min käke var så sne så jag fick böjja tillbaka den på plats. Som tur var så överreagerar jag alltid, hypokondriker som jag är, så det var ignen fara och jag kunde jobba vidare =) Idag var det en riktigt bra dag för mig och Robban, aka Kirurgen och rivningengick som smort! Jag tor nästan jag ska öppna en egen firma som ska heta adhd. jag tror det skulle funka bra. Dom enda verktyg jag skulle ha i firmabilen är en tigersåg, några kofötter, en riktigt stor bilmaksin och sedan en bensindriven motorsåg =) Sen skulle jag åka runt i Sverige och leta det grisigaste som finns, typ bila ner Barsebäck till grunden. Det vore läckert!
På tal om föroreningar förresten, så tror jag att  vattnet på Ljusterö innehåller något grymt växthormon. Alla insekter osv är nämligen AS, senaste besten heter Mimmi... Och precis som ni tror, så är hon en jättestor gräshoppa. USCH vad äckligt..kika
 

Här kommer nåt som får er att må bättre, det är en bild på mig och sedan på den moderna köksmöbeluställning som jag hade på jobbet för några dagar sen. Jag är rätt nöjd med layouten, Tigersågen gör sig fin på bild!
 

Ikväll så blir det inte många knop från min sida, jag har köpt lite glass och förberett för en kväll nedbäddad i soffan framför en animerad rulle! Mysfaktor 100! Ska även försöka somna i lagom tid så det blir mobilfimpning relativt tidigt. jag är så omåttligt populär, som ni alla vet, att det ringer dygnet runt om jag inte slår av den.
Jag hade för övrigt en rätt bra tanke på jobbet idag om min popularitet just. Det är lite planeringsarbete inför första hemmamatchen...
Jag tänkte förskriva några autografer med texten " Jag vet att jag är din idol / Rick the king #5", låt oss säga en 7000 st, det är ungefär så många jag räknar med att dela ut. På presskonferansen och TV-inslaget efteråt. Förra året blev det sån fruktansvärd rusning när jag lämnade isen, dom stod och skrek till mig och kastade blommor på mig.
Ensamstående mammor och singeltjejer från Slitz har det itne så lätt uppenbarligen? =)
Näe skämt åsido, dom var inte från Slitz, dom var från nåt kaninmärke från USA. Minns inte vad det hette med snubben som var fram och kysste mina fötter hette Hugh i alla fall. Jag garvade åt han när han presenterade sig och sa att det var det fulaste namnet jag hört. Sen sköt jag en puck i ribban, som sen studsade på utvisningsbåsets mikrofon och sedan rätt i bakhuvudet på Hugh. Allt var såklart planerat och det var ignen big deal för mig. jag är ju king på allt jag gör.
Ha en trevlig kväll allihopa och om ni ska skicka blommor, skicka dom till mig.

Kommentarer
Postat av: tina

rickar du har äckligt bra självförtroende, och du är nog en tecknad figur egentligen? frågan är vem man skulle likna dig vid?? typ en blandning mellan sid(ice agen)långben,kalle.....hm, var nog länge sen jag kollade på tecknat kände jag nu!! hm, ja jag var tvungen att läsa lite.. får skylla på att jag har fått i mig ett halft glas vin och är inte 100 på vad jag gör ;)

2008-08-21 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0