Härlig dag!

Igårkväll var jag för första gången på 15 år 7 år gammal igen (smått logiskt om man kan räkna)... Jag var trött efter jobbet så jag bestämde mig för att ta en dusch efter maten och sen vila lite. Somnade klockan 20.00 och vaknade 05.30, såå jävla skönt! Snacka om att nollställa kroppen! Det är försrta gågnen på länge som jag exploderat upp ur sängen och kännt mig pigg som en flipperkula. Jobbet har gått guld också, har fått putsa en sne mur (kul att prova nya utmaningar) och sedan lappat i lite hål runt en gammal trapp. Och allt har gått bra och jag har varit tokpigg. Sjukt pigg. jag har suttit och trummat med benen på fikat och funderat på fotvandring i de Kambodjanska bergen. Undrar om man skulle orka gå i dom 15 timmar per dag om man sovit från klockan åtta till sex dagen innan... Orkar inte räkna men det känns som att det blir tight om tid på dygnet. Kanske får utvidga det lite då.
Nu ska jag snart upp på löpning innan isen, känns nice! Men först ska jag diska 2 matlådor, bädda sängen med dubbla täcken, dubbla kuddar och en massa romantisk stämning. FDör ikväll kommer Agnes (Mange) till mig och ska slagga en natt innan han åker till London över helgen. Vi ska ner med 6 boys från laget och äta på Ett Glas efter träningnen så jag ser fram emot den här kvällen med stor plånbok =)
Hoppas Manges flyg åker fel så att han landar på Bromma. Skulle vara så skönt att slippa honom vid maten, han gnäller så jävligt. Ett tag fudnerade jag på att boka ett separat bord till bara honom på andra sidan lokalen, men det kändes taskigt. Ja mena, om vi sitter med honom så blir det lite mildare för servitriserna och andra gäster runt omkring. Man får faktiskt ta sitt samhällsansvar ibland!
Nu har jag inte tid att skriva mer, om 25 minuter ska jag vara klar för löptur och jag har ännu inte diskat. Det blir trerättters ikväll, ÖKA =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

;-D det är INTE ok! INTE!!

2008-08-21 @ 19:29:29
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: OMG!

snälla sluta med denna otroligt enformliga och tråkiga blogg, räcker med att läsa 2-3 inlägg så förstår man vad/vem du är och hur bloggen kommer att arta sig!

2008-08-21 @ 20:14:12
Postat av: ...

Allvarligt du kan ju inte ha många som följer din blogg. Snälla gör en insats och sluta blogga så slipper vi ännu en som inte har någon talang för det skriftliga språket!

2008-08-21 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0