HAHAHAHHAHAH SNAAAAAAAAAAAAAAAAART

Pratar med Woxxa i telefonen precis nu =)
Vi kom vi in på min lägenhet, och jag sa att jag knäppte lite bilder på den för att lägga ut på Internet.
-Varför då?
-Ska se om nån vill hyra den i andra hand, jag är sugen på att dra!
-Skämtar du? =)
-Jaa det gör jag =)
-Faan för dig!!!!!!
haha det är för lätt ibland! Jag tänkte göra en liten lägenhetsjämförelse, min mot Woxxas =) Så här ser min ut, välstädad och fin;
(Jag har fått lite requests sen bloggen startade av folk som vill se hur jag bor, framför allt av tjejer..... så jag tog mig tid idag och knäppte lite kort. Så här kommer Bondens "Crib", håll till godo =)



    Jag har haft en vanlig stol med pall, innan jag skaffade gungstolen. Tyvärr så har den blivit min käraste ägodel och jag brukar sitta och gunga i den på kvällarna. Jag funderar på att lära mig att sticka så mysfaktorn kan mångdubblas =)
Anledningen till att jag la upp dom här bilderna är att Woxxas lägenhet haft besök av två illrar, Rickard och Daniel. Så jag tänkte lägga in lite fina bilder på min, kontra hans efter vår "EXTREME MAKEOVER!" Håll ut, gymmet går före bloggen men troligtvis så komemr bilderna ikväll =)
TJING

Ps. jag pratade som sagt nyss med min lilla älskling Woxxis, och han var så nöjd över att hans mamma städat åt honom i förra veckan. Och efter att jag lovat honom att vi inte gjort nåt, så sa han att det var bra, för jag skulle inte vara hans vän om jag rört den... Aouch, tog lite ont. Men det är ruskigt kul. Jag och Danne ligger i var sitt hem på govlet och tjuter av skratt =) Nu ska vi upp och njuta av lite gym... Vi tror inte Woxxa rigner ikväll, men det skulle vara kul om han gjor dedet. Så snälla Woxxa ring. Hämnden är ljuv och du vet att du har gjort dig förtjänt utav detta. Det är bara att ta det, var sportslig. Jag tog ditt kaos galant, dags för dig att visa samma storhet nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0