God eftermiddag alles!

Idag har ajg varit uppe och varit duktig, jobbat sen sju tills nu.. KÄnns riktigt bra =) Nu ska jag snart in och gå på stan med Ange och Linn innan konserten ikväll, måste erkänna att jag är måttlgit sugen. Trött, hungrig och oduschad... hate life som jag brukar säga. Men det blr bättre. Allt jag behöver peppa mig med är att det är jag och sedan 500 små 14 åriga tjejer som ska lyssna på Adam Tensta och några fler muppar ikväll... JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Kanske får napp, vem vet. Nån 14 årig tjej med Pippiflätor, fräknar, ryggsäck, bubbelgum i munnen, kaxig attityd, säger tss varannan mening, den andra sågäer hon typ, liksom eller vi ba dom ba han ba.... Ska bli kul, ser fram emot det nu när jag tänker efter! Måste vara en av få som älskar min syster så här mkt trots hennes brister och hennes förkärlek till mat. Det kanske är det där med maten som binder oss samman när jag tänker efter =) Igår åt vi på Åhelns restaurangen, tacobuffé, ocvh jag skojjar inte när jag säger att hon lastade på bättre än mig på sin tallrik. Då frågade jag om hon skulle täa upp allt det där.
-Näe men man får ju bara gå en gång så då får dom ju skylla sig själva.
Rätt tänkt Ange, skinna dom jävlarna!
Sen ssatt vi och åt, och allt vi diskuterade under maten var just mat, godis, billiga godisbutiker, billiga butiker med godis i, och vilket godis som var godast. Sen under kvällen blev det glass, godis, slush och mycket mer.. NIIICE!!! Linn hade även köpt nya skor som hon tvekade på att ha först.... Citat:
"Dom är inte gådd inna".........

Känner att jag lämnar det där så jag inte har kvar mitt hånflin sen ikväll, det kan bli problem! Nu blir det en dusch, en macka och sedan lite shopping. Tror jag ska unna mig en stor glass på stan idag, det blev trots allt bara 2 på Grönan igår. För övrigt en jättefin kväll, lagom mycket folk, längsta kön var typ 20 min, resten var 5 =) Så vi åkte på en hel del till tonerna från en dvärg med lockigt hår som hade konsert där udner tiden. Inte Magnus Uggla nej.  Utan Saleem Al Fakir (ursäkta ev. stavfel, jag har aldrig varit bra på utländska) Han har en del mysiga låtar så jag ska inte såga honom idag, förutom hans längd då. jag tror att man skulle ha rymt 2 av honom på Göran person längdmässigt, och sen typ 15 på bredd. Han har en ätstörning. jag är övertygad om att Saleem kommer finnas med i Se och Hör snart i en "fullt sanningsenlig" story.
EXKLUSIV INTERVJU IDAG:
Saleem svårt sjuk, gick ner 8 kg över en natt osv osv..
Sen när man slår upp sidan så är det en klassiker. Tidningen att dom ringt upp honom och kollat läget, typ snackat 5 minuter. Han har varit lite rosslig i halsen och trampat 8 kg vindruvor på sin pappas vinodling nere i källaren på Söder. Stackars stackars Saleem, han kan ju få mormorhud mellan tårna :S
Så jag tycker vi ska starta en insamling till världens alla vintrampare, pengarna går oavkortat till yxor så man kan hugga fötterna av dom. Vin är rutten frukt, tänk på det alla ni äckel som njuter av det. Speciellt rött vin, det är djävulens påfund.

ha en trevlig dag allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0