En klassisk fredag

Hej alla bloggälskare! Nu sitter jag här i min lägenhet med pirr i magen, av olika anledningar. Den största är väl att min bil snart kommer upp på Blocket för andra gången, och jag hoppas att jag lärt mig nåt sen förra gången....Papper hit och papper dit, jag tror på en succéartad försäljning!
den andra anledningen till pirret är att jag har en klassisk barndomsfredag. Jag sitter hemma i soffan med en chipsskål och tittar på Disneydags =) Jag har förvisso inte min barndomsbästis Henke, eller Tågan eller Tobbe här. Men det går ganska bra ändå. Jag pratade med Henke, aka Hannikai, på Msn nyss så jag kände hans närvaro. Haha vi diskuterade händelser som etsat sig kvar i våra minenn sen barndommen. Och Henke, jag ber verkligen om ursäkt för att jag stoppade en LEGOspade i ditt öra så du fick åka på lasarettet! Det ska inte upprepas, men du vet ju att jag är en riktig drulle! Haha rätt typiskt att det kom på tal idag, för nyss så ringde mitt försäkrignsbolag och uppdaterade min försäkring... Då la jag till Drulleförsäkring haha =) Det kan mkt väl bli så att mobil, data, tv eller nåt annat dör i framtiden, p.g.a att jag tappar en fryst laxfilé på olämpligt vis. 
På tal om fryst, jag känner mig lite utfryst av er, Henke, Viktor och Tobbe. jag förstår inte vad jag har gjort för fel? Var jag så besvärlig under vår uppväxt att ni inte ens vill hälsa på mig? Jag har bott här i två år och ni har inte ens "varit på väg"... Jag har inte ens fått uppsöka er på Arlanda när ni åkt utomlands.... Tänk hur kul det skulle vara om ni kom. Då skulle vi kunna lira babyfotboll, leken som vi uppfann i din kälalre Henke,(jag skulle kunna varsko grannarna i tid) käka en massa onyttiga saker, vara uppe hur länge vi vill, spela TV-spel, palla äpplen, busringa till tjejer och sen lägga på när dom svarar. För att vi är för fega för att prata haha! Eller typ olja in våra föräldrars bil med träolja, köra in min spark i en buss så jag inte vågar gå hem på kvällen utan mamma får ringa hela "klasslistan" för att få tag i mig. Eller kanske lira lite bandy på gatan med alla grabbar, bli osams så några gråter, några slåss och några går hem =) Allt det där kan vi styra upp, bara ni pallrar er ner! Jag lovar att bjuda på Ben and Jerrys om ni kommer. Kakdegssmak. ÖKA ÖKA ÖKA!!!!!!!!!!!!!!

Idag får Puhgägnet symbolisera oss, för det är en riktigt mysig bild. Nu ska jag återgå till lite Kalle Anka och Pluto i Disneydags innan jag åker upp på träning!


Hoppas alla mår bra och att ni håller tummarna så jag itne blir osams med nån turk i helgen igen. jag vill bara bli av med min bil, ska det vara så mycket begärt?! haha
Take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0