Det känns som att föda...

Pappa är stolt över sin blogg ikväll!
jag är snart uppe på 50 läsare, något som aldrig hänt förut. Känns som att jag äntligen åstadkommit något med min blogg*snyft*
Och det är så kul, att få dela detta med alla er, alla Bondeälskare! Jag vill inte lägga mig nu egentligen, utan vara uppe och man på det svenska folket att gå in och läsa. men det går tyvärr inte.... Så alla ni som läser detta, gör en sjuk man lycklig, gå till ett Internetcafé och logga in på min blgog med alla datorer som finns där. Det kanske inte spelar nån roll för er världen, men det är stort för mig. Jag funderar på att ställa väckaren på tolv så jag kan se vad jag slutar på, men det varkar lite tragiskt....
Så jag ställer den på ett istället, tacka faan för det =)

Natti natt
Ps. Imorgon börjar jag med en ny typ av publiceringsteknik, så kallad mutning. Tune in and check it out! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju tydligt att man inte ska ta hem kusin och dig allafall;)haha fan heta ni är!

2008-08-25 @ 18:14:53
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0