Avdelning dålig humor!

Sitter här efter ett 2 timmars gympass som innebar en rejäl gegnomkörare av hela överkroppen. Sen blev det lite skating nere på hallen med Danne och Lunkan. Tyvärr hade vi inga skottävlingar så jag har inget resultat att redovisa. Vore ju kul om vi hade kört t.ex. träffa ribban, stolpe, stolpe.. men det gjorde vi inte nu!
Kom just innanför dörren och satt och fudnerade på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Min syster kommer nämligen vid 12, strax efter... Så det blir nog jobbigt att gå upp imorgon om jag inväntar henne. Men det är klart jag gör, hon har ju godis med sig =) Dessutom har jag lovat henne och Linn några goda mackor och riktigt riktigt kall saft så snart får man väl gå till köket. Men först ska jag sprida lite illamående i stugorna. jag ska dra såna där skämt som inte ens får en trumvirvel på Jay Leno.... Eller inte så många, bara en som slog mig när jag gick på Flygis med Danne. Och det är inte en klassiker som typ namnlekar, " Är det där en stig Stig?" osv... nej den här är ännu sämre! Den är så dålig att jag tycker synd om er som läser vidare! Och iom att jag varnat nu så kan ni inte smutskasta min blogg.... För jag tar inte ansvar för det här:
Tänk er att jag säger till Danne att jag är på en offentilg toalett..
haha nej förresten jag orkar inte med det här, inte ikväll!
Nu ser jag på Idol och njuter av hur fruktansvärt mycket amerikanerna pissar på vårt Idol. Heeelt stört att dom kan vara så mkt bättre! Jag tror att det har nåt att göra md maten. Om man äter mycket mat så blir man duktig. Stora lungor, stora konserter. Jag skulle vilja hävda att alla som är tjocka är bättre än smala på att sjunga, generellt sett. Säger som Gustav Svensson, "Är magen glad, så är människan glad" !!! haha vilken hjälte han är i den filmen! Typ när dom får straff i början när han blir kapad; "Jag tar den själv, jag tar den själv"
man på läktaren " nej för helvette inte han!!!!" hahaha jag dööööööör! 

Något som jag tycker är skönt? Skum. Allt skum. Fogskum, diskskum, badskum, skumgummi, skumma personer som går runt utan skor. nej nu överdrev jag, jag hatar personer som går runt utan skor.
Hoppas Woxxa kan komma förbi och hämta sina kläder som jag lånade av honom i tisdags, vore skönt att bli av med dom ur mitt fläckfria hem! Ska se om jag kan gräva upp någon bild på honom...uno momento.....

haha hittade en från vår romantiska middag på Ett Glas. Kunde inte riktigt hålla mig från att lägga upp den, sjukt att jag inte gjort det tidigare. Den här bilden tillägnar jag min kära kusin som älskar mig och accepterar mig för den jag är =) haha hoppas du läser bloggen fortfarande din jävel ;) Om jag inte får ett sms med ordet Lord i inom 3 dagar så vet jag att jag måste ta till drastiska åtgärder för att få kontakt me dig. Typ flyga till N.Y, ta mig ut till frihetsgudinnan och stå med ett plakat där det står "Put your hand up for Detroit, I love this City" och sen köra lite rack tack tacka tacka tack tack i en megafon =)

God afton Sverige, slå på Idol nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0