All the bloggers from the 313, put your mother fucking hands up and follow me =)

God kväll allihopa =) Mitt liv är på topp!
Jag vet inte vart jag ska börja, eller ens sluta. jag vill inte att den här kvällen ska sluta =)
Jag skickade ett sms till Woxxa när jag och Danne var på gymmet, just när han kom hem med texten;
Filmkväll hos dig ikväll? =)
Och då såg hans lägenhet ut såhär!



Jag och Danne (framför allt jag Woxxa ) ställde till en riktigt oreda, som payback på det han gjorde mot mig i somras!
Tur att Danne har en så bra mobil att vi kunde föreviga det på bild =)
Kvällen började med att vi åt upp Ålis Ben & Jerryglass och 2 Piggelin han hade liggandes. Sen fyllde Danne byttorna med vatten och så frös vi in dom igne... Han ser det antagligen itne förrän han läser det på bloggen nu. Tabbe att skriva det, men jag vill ha det utförligt =P Sen vände vi upp och ned på soffan och sängen innan jag välte ut alla hans kläder ur garderoberna i den. Sen gick vi in i köket och tömde ner alla bestick i "baklådan" och blandade rikligt. La fram tallrikar, skålar osv på diskbänken. Bar in utemöbler från balkongen och lade dom i en härlig oreda inne i lyan. Sen avslutade jag med att kasta in skor i en garderob, huvudbonader på toan och sedan ställde vi en kukgubbe på han vardagsrumsbord =) Rätt lagom hämnd om ni frågar mig. Ett tag hade jag tänkt mura upp en grillring på hans balkong så han skulle tvingas bila bort den, men det kändes lite överdrivet. Den ursprungliga planen i fredagskväll var annars att "najja" ihop alla kökslådor med ståltråd, men jag upptäckte tyvärr på plats att det var slut.... Så vi fick göra så gott vi kunde.

Lilla Woxxa hade fortfarande inte svarat på messet när vi gymmat klart, så vi beslutade oss för att söka upp honom och kolla läget! Vi fann honom med barflaskor nere i Parken, övandes på "flairing". Han log lite falskt mot oss när vi kom springandes och flaxade med armarna som små fåglar. Sen vägrade han ta i hand med mig när jag sa att vi var kvitt =) Det enda han sa var att vi skulle ge igen så hårt på Danne nu. Och det kan ligga nåt i det. Danne har varit med och busat i två lägenheter, så får vi tag på nyckeln nu... ooj ooj ooj =)

Nu ska jag försöka chatta lite med Woxxa på Msn och se så att han fortfarande älskar mig. =)
Sen ska jag bädda ner mig i sängen och ligga och vänta lite inbjudande på Mange som kommer vid halv ett. Han här tillbaka från Engald och ska spendera natten hos mig innan han flyger imorgon. Kul att man får agera övernattningsvåning =)
Dröm sött allihopa, imorgon är första dagen på en ny vecka och en massa nya möjligheter!!!!
I love my family

Kommentarer
Postat av: wox

CPE BARN!

2008-08-25 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0