Vi leker söndag morgon igen....

Här är lite bilder från gårdagens fest. jag börjar med att kommentera hur fräsch jag är i kostym;
-Fan vad fräsch jag är i kostym


här är en bild på Woxxa och David, mina allierade bachelors under gårdagen =)



Här är också en bild på jordens vackraste kvinna, Michaelas mamma!
Åhh vad vacker hon är. Känner att jag måste berätta allt som hände, så blunda ni som inte vill veta...
Typ döttrar:P
Vi kom som sagt upp till Michaelas överraskings/20-årsfest uppe i Bergsstugan strax efter åtta. Det var väl
ungefär 15 personer där redan då, som man artigt tog i hand och hälsade på. jag kommer inte ihåg ett namn när
man gör så där så det är rätt onödigt för mig. Men jag förstår ju att alla andra, speciellt tjejer, vill veta vem
jag är. Och jag kan inte klandra dom, kolla bara på killen i kostymen.......
Aja, vi gick in och fick ett glas champagne. Halvfullt och med en torr och karismatisk arom av icke rengjord
sotlucka. Men det gick ner.
Sen så blev det en massa hysch pysch och det klassiska "tysta!" från typ 20 munnar...
Så det var ett jääävla liv där inne, tur att fröken Rönneborg hade ögonbindel och Mp3. Bra tänkt!
Men så kom hon äntligen, och vi började sjunga "Ja må hon leva" så falskt att det skavde i skorna.
OM det var därför du grät Mickan så har jag full förståelse, för vi sjunger ju bättre än dig...
Så du måste ju vara sanslöst dålig.
Men om du grät för att du blev tagen, rörd, spänningarna släppte, vad vet jag. Klassiska fick nåt i ögat,
så var det jättesöt iaf. Värmde oss alla.
Sen så gick hon runt och kramades och berätta om sin dag för oss, vilket var trevligt för jag hade inte så
stor koll på vad som skett. Men det hade tydligen varit jobbigt att vänta, men värt det :D
Sen blev det disco, mingel med snittar och barrundor. Samt en plunta ute i skogen, a´la Woxxa =)
Det är inte dumt att ha med sig lilljuden ibland måste jag erkänna.
Kvällen fortlöpte och ju mer dricka desto mer dans blev det, otroligt trevligt var det i alla fall. Synd
bara att tiden går så fort.
Kvällens roligaste måste nog ha varit när jag och Woxxa och David skulle ut till vår lilla vän i skogen.
Vi slog våra kloka huvuden ihop och listade ut att den bästa vägen att ta ( det här var rätt tidigt på kvällen
så man skämdes fortfarande lite för att gå ut i skogen och "kissa") var den nerför berget på baksidan av stugan.
Inte verandan som dessutom var näramre drickan. Vet inte vad som hände. Kortslutning.
Sagt och gjort, så vi gick iväg därnedför berget. Haha och då händer det. Först kliver jag ner i en lerpöl med
mina glidarpjux. Sen kommer Woxxa efter, kliver ner sig och fortsätter gå. Då har jag rätt kul. Sen kommer
David med sina jättevita, sprillans nya gympadojjor...och tar ett kliv. HAHAHAHAHA då har jag grymt kul!
Och det skönaste är att jag inte säger något till mina vänner, utan bara går vidare. Det är det som är det
vackra =) Jag har inte frågat Woxxa varför han inte sa nåt, men jag antar att det var för att han inte
förstod att man inte ska gå i lera med fina skor hHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Sen så hade vi kvällens happening:
Mickans och Jenkans mor. Vilken kvinna.
På slutet när alla börjat åka iväg, runt 2 tror ajg klockan var, så uppenbarade hon sig. Jag kände hur
jag blev alldeles varm i kroppen och det pirrade så där skönt som det bara gör när man ser en mogen kvinna:P
Jag fick handsvett. Rummet krymte. jag fick tunnelseende. David såg hjärtan i mina ögon tror jag.
Så jag gick fram till henne och frågade om hon ville dansa ( typ det modigaste jag gjort i hela mitt liv)...
och hon sa ja... Som ni kan se ;) Så vi dansade och dansade och jag ville aldrig att det skulle ta slut, men
det gjorde det tyvärr :S
Så vi tackade för dansen och sedan var det dags att gå... Så då promenerade jag, David, Isa, Jocke och en tjej
som hette Emma iväg hemmåt. Just när vi lämnade huset så tog jag fram min lilla gåva till Mickan som jag inte
vågade ge henne *rodnar* och visade dom andra... Det blev hysterisk garv bland killarna och rosa kinder på
flickorna. Det blev ännu mer garv när Jocke vände på klacken, gick in till Mickan och gav henne min gåva.
Tydligen när mamma Rönneborg..... Så jag antar att jag har brännt mina broar va? HAHAHAHAHAHAHA
Vad det var väljer jag att inte kommentera, för jag vill behålla mitt anseende här på bloggen. Jag är som ni
förstår djupt respekterad av bloggare världen över. Det är t.ex i min blogg som "Blondinbella" får
inspiration. Och jag klandrar henne inte, tvärt om. Kör på tjejen! Shopping is fo Laaife!!!
Nu ska jag ta på mig lite kläder (skjortan har åkt av) och gå en liten promenad =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHA RICKARD!!!
Du har iallafall gjort så mamma fått sjukt bra självförtroende nu när hon blivit uppraggad av en kille i ungefär samma ålder som hennes dotter.

2008-04-06 @ 16:30:53
URL: http://jenkaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0