Typiskt mig...

Idag på väg hem från jobbet så fick jag syn på målarna i sin Kumlins-bil en bit fram på vägen... Som vanligt så var jag på mupphumör så jag gasade på lite extra och var strax ikapp. Med mig i bilen hade jag LuddeKudde, så vi bestämde oss för att åka förbi lite sakta och flina åt dom.... Så kom det en lång raksträcka med fri sikt, så jag började sakta glida fram mot förarfönstret. Strax innan så "Stog jag på hornet" och när vi sedan var jämsides så gjorde jag en av dom fulare grimaserna någonsin.... Och med tanke på Luddes naturliga talang för detta så antar jag att han var snudd på lika ful. Så vi satt där och garvade......
Tills dom två okända männen i bilen vände sig mot oss och tittade på oss med en oförstående min. Det var inte våra målare.........
Så jävla typiskt mig att det är sjukt...så istället för att flina så blev det brandbilsfärgen och ungefär samma hastighet på min bil sekunden efter. Hoppas inte dom känner igen oss imorgon, det är nämligen så lyckat att vi har 2 bilar från samma firma ute på Ljusterö, men bara en av dom jobbar hos oss..... Så jag håller tummarna. Kan även lova att det är enda gången på ett helt år, som jag önskat att jag fått se Dicken och Sören garva åt mig..... Men som sagt så borde jag inte ens ha blivit förvånad.... Klassiker.....
Nu ska jag upp på effektgympan och göra lite fula övningar tillsammans med mitt livs kärleks döttrar. Det kan bli riktigt kul! jag ÄLSKAR alla rörelser vi kör till "Candyman", känns typ Swingispirerat. Ganska grym dans för övrigt! Typ det coolaste som finns, efter Crazy Frog!!!
Nu måste jag upp och värma lite innan allvaret börjar! =)

Pussel

Kommentarer
Postat av: Marika

Nice blogg kungen ;)

2008-04-09 @ 17:39:13
URL: http://mwingerud.blogg.se
Postat av: Marika

Haha de var faktiskt jag som skrev ;D Erik har inte ens sätt den. Kan visa den för honom om du vill ;)

2008-04-09 @ 20:49:34
URL: http://mwingerud.blogg.se
Postat av: Marika

Haha de var faktiskt jag som skrev ;D Erik har inte ens sätt den. Kan visa den för honom om du vill ;)

2008-04-09 @ 20:50:11
URL: http://mwingerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0