Thailands datorer ska ruttna och brinna i helvetet

hej alla min alsklingar!
jag har just suttit har och bloggat i 30 minuter...men min kara dator valde att stanga ner sidan nar jag skulle publicera, sa jag gor en snabbresume innan jag hanger mig i ett trad har i Patong;
Flygresan pa 13 timmar gick superbra, fick aven hora varldens ackligaste fis inne pa bangkoks flygplats... tror inte det var en manniska typ....
Det ar alltid 35 grader varmt typ, hela dynget runt. solen ar outhardlig men mysig! jag ar rod......
Sen kom vi till hotellet, badade, at, sedan drog jag och Viktor till Patong och festade =) Dar blev det go go barer och sprit i sinne, sedan disco. P[ discot sa fanns det huuur manga thai som helst, bara att valja och vraka... jaa jag var i det tillstandet...sa det slutade med att jag spydde i en bakgard, drog med mig ett svenskt par, viktor och tva thaiisar till stranden for bad. Sedan flydde jag fran mina thaiiare i kalsonger och lopte sa till mitt hotellrum, ca 6 pa morgonen... Viktor har sagt att hon grinade for att jag lamnade henne :( men jag hade kul iaf nar jag letade efter nyckeln till mitt rum i receptionen tillsammans med en Securitasvakt. haha han var nog lite orolig att jag var en bandit eller nat men han lugnade sig nar han insag att jag bara var mongis!!!!
Nu befinner vi oss pa Kalin Resort i Patong och det ar olkohol, sol, bad, god mat, thaimassage och shopping dagarna i anda =) Massage ar guld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag fraga killen har som rar om Internetcafeet om jag ska valdta honom har och nu, eller om jag far kopa den har satans datorn av honom. Jag planerar namligen att plocka med mig den ut ur lokalen, pissa pa den medans den ligger pa trotoaren. Slapa in den i en tuck tuck, ner pa Bangla Road och be nagon hora pissa pa den ocksa. Sen ska jag ta en ny tuck tuck, garna med baslada till ett stand som saljer basebolltran. Dar ska jag kopa ett tra, oavsett pris sedan sla skiten ur den har javla hordatan!!!! Forhoppningsvis ar jag sedan kissnodig igen sa att jag kan pissa pa dess lik innan jag dumar den i havet och ber till gudarna att en tsunamivag ska komma och kastsa sig over min nykopta data, och endast den. Sen ska jag hem och lagga mig och dromma om hur jag pa egen hand graver en javla bredbandsledning fran Norrtalje till Patong och installerar det har.
God natt pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0