Thailandoooo

Insag just att inlagget som jag hettade pa for nan dag sen finns sparat...forlat Thailands datorer, jag ska inte grava en ledning..... har kommer det, lite sent men anda!



Hello everybody; this time from Patong =)
Wazz up alla mina sma mongon som langtar efter mig och min blogg!!!
Nu ska ni fa hora lite av det jag hittat pa udner dom har dagarna!! Men forst ska jag saga att jag skulle kunna sluta skriva mitt i en mening for jag hatar dom har sATANS JAAALVA KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKJUUUUUUUUUUDE TANGENBORDEN!!!!!!!!!!!
nu med det avklarat kan jag borja min berattelse... Resan borjade valdigt bra med en massa alkohol pa Arlanda och sedan vidare ombord pa planet... Vi mellanlandade i Kopenhamn och Bangkock innan vi var framme i Phuket!! Pa den v'gen s[ hann jag fota en jattestor korv som ni ska fa se lite senare. Saga vad man vill men danskarna kan dom =) Sen horde aven jag ovch far jooordens varsta brakskit p[ Bangkocks flygplats.. Skulle jag fa gissa vad det var pa toaletten s[ skulle jag gissa pa en elefantbebis, ca 4 manader gammal, som hallit sig fran fodseln och nu la av sin forsta fis... det ekade helt seriost! 4 man, framforallt jag, vek sig av skratt utanfor. han vagade sig inte ut under tiden jag var pa toa sa jag far tyvarr aldrig reda pa vad det var dar inne, men en del gator forblir val alltid olosta =)  ska skivcka en passning till dom andra som var dar:
Hello everybody!
I need help with an observation that I made on Bangkok Airport 14.00 the 14 of April on the mensroom by the escalators! Im looking for something, probably a big animal or a very fat human. IF you were there please give me a call, any observations are usefull!!! REWARD: 1000$

Nar vi sedan landade i Phuket sa var klockan eunt 4, och efter taxin till hotellet pa karon Beach sa var klockan typ 7. Vi kastade in vaskorna pa hotellrummet och slangde oss ner i den 33 gradiga poolen...skooooooooont! det blir fan aldrig kallt har alltsa, minst 30 grader dygnet runt. Man ar konstant vat ;D
Sen blev det middag pa resturang och efter den sa traffade jag Viktor och Chefen. Och udner tiden vara familjer halsade och pratade, sa flydde jag och Vicke STORMONGOT till en taxi och akte till Patong Centrum for lite halligang!!!!
Vi borjade krigandet i en bar dar jag smiskade en thaitjej i 4 i rad hur enkelt som helst...hon kallade mig killen med hjarnan... Jaa jag vet, precis som hemma, fast dar gar jag under smeknmanet professorn =)
Men man vill ju inte bli osams med dom har sota sma tjejerna med sillisar, sa jag lat henne spoa Viktor 3 ggr sa hon madde lite battre hahaha!
Sen bar det av pa disco och darefter ar det ganska blankt...har nagra minnen fran massge pa toa, spya i grand, mat fran sma vagnar sedan bad med Thailandskor pa stranden klockan 05.00... Darifran sa flydde jag i kalsonger i drygt 800m till mitt hotell och letade tillsammans med en Securitasvakt upp min hotellnyckel....dagen efter vaknade jag av att min syster bett staderskan lasa upp mitt hotellrum...tydligen sa hade alla knackat pa en 76ggr var tidigare pa morgonen, och vid det har laget sa var mina foraldrar ute och letade efter mig...det ar som jag brukar saga.... det gar att ta mig fran Sverige men det gar inte att ta den svenska cp dyng fyllan ifran mig =)

orkar inte utveckla mer, ar lite trott!!!!!! drar en snabbis
nu ar vi i Ao Nang, kom hit idag...jag har solexem, traningsabstinens och ar allmant less det har landet...hoppas det andrar sig till imorgon..har aven skramt min brors tjejs 4 ariga dotter idag vid middagen...tydligen ar det lite hart att saga till Emilia att om hon inte ater upp sin mat, sa kommer kocken ut och tar fast henne! Lindar in henne i plastfolie med basilikablad och hanger upp henne i frysrummet.... Vart ar varlden pa vag?
Med dom visdomsorden lamnar jag er for ikvall, nu ska jag lagga mig pa rymmet med min syster, knacka en kall och klia mina exem

pussel

Kommentarer
Postat av: bea

asså rickard, jag blir rädd när jag läser vad du gör :S :P haha.. tare lugnt föö fan! hoppas du har de bra iaf, pusssss

2008-04-24 @ 16:06:29
URL: http://biiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0