Text till "Söndag morgon"


Känner inte att jag behöver kommentera bilden något närmare. Det är ju rätt uppenbart vad jag gör.
Jag sitter helt klart bakfull i Woxxas skjorta som han lämnat här, utan övrig klädsel och dricker lite hallonsaft.
 En klassisk bakismorgon helt enkelt. Mmmm vad saften är god och dessutom är jag snygg när jag dricker den!!!
 Jag sitter och funderar på vad jag och skjortan ska hitta på idag. Vi borde röra lite på oss, typ ta en promenad.
Eller inte skjortan för han var ju inte ut igår, men jag iaf. Och då har han ju inte så mycket val i mina ögon.
Sen tror jag vi ska göra någon god mat ihop, slänga oss i soffan och kolla på nån härlig rulle... Typ Sagan,
skjortan gillar Gandalf. Han skulle vilja sitta på Gandalf. Men jag har talat om för honom att det inte går,
eftersom det inte finns något ord för randtigt på engelska. Förutom striped och streaky. Och han förstår ju
själv att man inte kan döpa honom till "Gandalf striped" eller "Gandalf Streaky"... Det tycker jag iof är en
utmärkt titel på en porrfilm. Och där skulle ju skjortan passa in. För den är ju rätt erotisk som ni kan se.
Tänk er Gandalfs långa skägg som böljar ner över skjortan och döljer hans baguette. Det är nästan så man går
igång själv.
USCH!!!! Nu spårade det igen. Man skulle iof kunna göra en liten svengelsk betoning på det, typ "Gandalf
the Randy", det har en viss klang i mina öron, om man uttalar det väldigt salppt med typ tre än.
Så här [Rääääääändiiiiiieee].
Men filmen är redan gjord så det är inte så mycket att fundera över.
Nu ska jag infoga lite bilder från gårdagen och om jag orkar så ska jag även kladda ner några rader om hur
allt var. Kan säga att jag är kär ;D

Nakenkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0