Semester

Åhhh fyyy faaaaan så jävla sjukt!!!!!!! Imorse när jag vaknade kände jag att den skulle bli en sån där dag då allt gick fel. Antingen krock på väg till jobbet, slå sönder tummen med hammaren, eller falla ner från taket under pågående arbtet. Eller alla tre.... Och så klart så blev det precis inte så =)
Allting har gått som en dans idag och vad folk än har sagt till mig så har jag bara flinat och sagt, ja ja det är lugnt, jag ska till Thailand.... Dom har försökt köra med mig från första stund, kanske för att jag la ribban direkt. Kom "Inonnanerandes" klockan halv sju på morgonen och garvade =) Så är det när man har semester!
Dom har försökt skrämma mig genom att hoppa upp ur soptunnor, sätta igång alla spakar på bilen och stereon på högsta ljud..... Men skrattar bäst som skrattar sist som jag brukar säga.
På måndag när Jimpa och Ragge kommer upp till fikarummet så upptäcker dom att deras stolar inte står på sin vanliga plats... Någon har skruvat upp deras stolar i taket och skrivit " Här har ni varsin flygstol gubbar, tvivlar dock på att dom tar er ända till Thailand" med en stor röd tuschpenna. Det är också någon som skurit sönder hela Jimpas stol och slagit sönder hans kaffekopp, och sedan placerat den i Raages kaffekopp. Jag har mina misstankar om vem som kan ha gjort detta, men jag skulle aldrig tjalla på mig själv!
Det är ju typ det dummaste man kan göra!!!!
Nu ska jag byta däck på Paulie, städa här hemma, rigna några samtal så att jag kan vara spelklar när jag kommer hem... Då snackar vi fotboll i LEIF, jag har köpt nya dojjor och hårband. Självklart är skorna vita, då får man både tekniken och divafasonerna i ett... Sen har jag kompletterat detta med vita och svarta hårband från Adidas så att jag kan vara riktigt irriterande i sommar. Hoppas allt går vägen =)
Sen ska jag hämta Challan och Ange på Arlanda och då kommer det verkligen att kännas som att semestern börjat! Gud vad jag längtar nu =) Inte blir dagen sämre av åtta plus och solsken heller. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan så jävla skönt!
Nu måste jag skrida till verket så att jag hinner gymma

pussel

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Att kan inte gå fel. Men typ.
Min dag var skitbra. Förutom att
1. Jag dränkte mig själv i syra på no'n
2. Min hund har lagt ett öra på min kudde
3. Jag spottade en lärare i håret

2008-04-11 @ 14:25:30
Postat av: Rickard

Haha det låter inte som någon kanondag direkt... Får man fråga hur du lyckades med det sista? =)

2008-04-11 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0