Pissvader

God morgon allihopa!
Sitter pa hotellet och det ar mosunregn utanfor, typ det sjukaste jag varit med om. Det kommer folk i kanoter paddlandes nedfor gatorna och min hotellreceptionist erbjod mig just att kopa simfotter eller en san dar uppblasbar krokodil. Men jag avbojde vanligt i o m att min bror ar overfortjust i krokodiler, han hade en san som liten. Jag hade ett sjolejon som rockade ass.....
Igar var vi pa Chicken Island och det var, alldeles, alldeles, alldeles underbart.... Inte ett moln pa hela dagen och jag snorklade for allt jag var vard under nagra timmar dar =) Vi hann aven med en svang till Podaoarna och matade dom sota sma apisarna dar under eftermiddagen. Shit vad sota dom ar alltsa, dom sitter uppe pa axlar och blir matade och ar hur goa som helst. Jag har funderat pa att ta med mig en hem men det ar lite svart for han dom kan ju inte vara i resvaskan, om man inte vill ha en uppstoppad apa vill saga. Och pass hinner man ju inte heller gora, dessutom sa skulle apan bli arresterad sa fort han kom in pa tax freen. Dom tar namligen ALLT dom kommer over i matvag, typ som mig =) Lite besviken dock, dom ska tydligen inte gilla kott sa mycket...
Idag ska jag leta en resvaska sa jag far plats med allt tjaffs man har kopt, samt ga pa thaimassage och rata ut kroppen lite! Hoppas det slutar regna snart for jag vill ner till stranden och steka, borjar kannas som att man har ont om tid pa sig att fa farg nu...... Ganska sjukt egentligen, man aker till Thailand for pa semester och det mesta kretsar kring att fa farg... Varfor ar det sa pinsamt att komma hem till Sverige och vara blek? Nasta gang jag ar outlandish sa ska jag fokusera mer pa att gora saker. Da kravs det iof annat resesallskap. jag har en syster och mor som ligger i solstolen fran 9 pa morgonen till 4 pa eftermiddagen, sa det ar lite svart att hitta pa dagstrippar... Allt som innebar mer an 30 min utan sol ar oacceptabelt....AVEN om det ar molnigt ute...  Sa om det finns nan dar ute som vill med mig pa en utlandsresa med utflykter/aventyr/partyyyyyyy sa ar det bara att hora av sig. Eller jag menar forstas att alla ni som vill aka utomlands med mig kan hora av er sa att jag kan valja och vraka lite. Kanns battre for mig pa det viset.
Nu tankte jag agna nagra minuter at nagot som jag skjutit upp allt for lange och som jag arligt kan saga att jag langtar lite efter.
Sagning av min mongolide van och sarbo Woxxa. =)
Han har ju som manga av er vet, akt pa barkurs i Magaluf i tva veckor nu. Och det kommer inte att sluta bra. For det forsta, sa skulle han ha lart sig laten @ Magaluf, dar masarna skrattar sig hesa@ innan han akte ner.... For jag ar overtygad om att han kommer att forgylla alla sina barkamraters vardag med lite skonsang. Och det kan bli lite fel om man hittar pa egen text till en lat. men jag haller tummarna for min lille mongolide van. Sen kan jag aven tanka mig att han kommer att vara ratt felfokuserad ocksa, liksom alla andra dar nere. Han kommer nog att supa skallen av sig och vara lagom sugen pa att kasta flaskor och plugga drinkar pa dagarna. Men det ar hans liv och hans beslut, och hans pengar...ett tag till. jag tror namligen att han kommer att tappa bort sin planbok om ca 6 dagar, ringa och beklaga sig for oss alla sa att pengarna pa mobilen tar slut. Sedan sitter han i skiten. Da kommer han att forsoka salja sin kropp till feta damer med mustach men inte lyckas. Det kommer att leda till att Woxxa borjar stjala overallt och till slut aka fast. Vilket kommer att leda till att han hamnar i fangelse med nan sadistisk fangelsedirekotr vid namn Abdall, som tvingar honom att dansa som en liten apa med symbaler i handerna. Sedan kommer han att lata Woxxa sitta i en cell tillsammans med Turkiets storsta valdtaktsman som utfor diverse overgrepp pa honom udner flera manaders tid. Han kommer dessutom att mata honom med Kinderagg varje dag, for att halla Woxxas livslust uppe sa pass att han inte hanger sig i sin egen lem. Och som vanligt kommer det att sluta med att jag far radda honom ur alla knipor han satter sig i.
Sa jag och Ohman kommer troligtvis att aka ner i, tja lat oss saga augusti, och sola och bada 5-6 dar i Magaluf. Kanske dricka lite drinkar, parta och nujuta av livet. kanske prova pa Parashooting och traffa lite brudar. Sedan gar vi till fangelset sista dagen och loser ut var gode van och beger oss hemmat som en enda stor och lycklig familj, dar sonen i huset blivit rovknullad i ca 3 manader men anda inte ar less Kinderagg...
Tank vilka minnen han skulle fa om min teori slar in, vilka roliga historier han skulle kunna beratta for sina barnbarn och sin slakt! Jag kanner verkligen att jag kan unna Woxxa allt som jag skrivit om, och jag hoppas att det slar in. For det skulle vara kul att aka till magaluf =)
Nu ska jag ut och leka pa gatan, ha en bra dag allihopa =)

Puzzel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0