Oj oj oj

Fy fan va skönt med helg!!!
Veckan har gått fort, riktigt fort! Så fort att jag knappt vet vart jag var i tisdags.
Idag så slutade jag vid halv två (skööönt), kom hem och städade och gjorde fint hemma. Sen åkte jag upp och tvättade bilen innan jag gymmade en snabbis med Walle och Öhman :) Körde lite Shrekövningar så miuna kära vänner blir lyckliga..... Jag ska våldta dom...
Sen bar det av hem till chefen, för en kaffe och lite småsnack inför Thailand :D Sen bytte jag däck på firmabilen och nu sitter jag här, jättebelåten med dagen..... Nu blir det middag med Öhman och Griberg, sen kommer Gurrisnurri och Kajsa in för lite kvällsmys:)
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0