Mystiska oxar

Heeellooo everybody =)
Sitter med Lord Woxberg och tittar på Sagan om de två tornen, gaanska bra film!
Idag så har jag murat ute i regnet och blåsten ute på Ljusterö, kändes väl sådär. Under dagen så har jag funderat på dom här spinningtjejerna som var med i Talang... vilka jävla mongon alltså, dom måste ju ha haft något fel. Antingen en skruv lös eller så var dom helt enkelt stenade när dom gick upp på scenen. Nåt annat kan det inte vara. Så jävla skadade. Fatta hur mycket deras barn borde skämmas. Uppenbarligen så har dom iof inga barn, för ingen kille kan ens på fyllan ha gett sig på ett sånt stolpskott. Eller iof, ibland så har man ju varit beredd att ta en noshörning... Så det kanske finns hopp för dom där skunkarna också..... Har dom pojkvän/man, så är jag övertygad om att dom är kastrerade, helt utan vänner och isolerade i sin bostad. Dom jobbar som analytiker på något ITföretag och sitter där hemma i källaren framför sina jävla datorer och luktar köttbullar. Så när frugan kommer hem så måste hon hitta på nåt extraordinärt för att få igång zombien där hemma. Så hon beslutar sig för att ta på sig tighta trikåer och göra trix på en motionscykel till musik, sen blir det åka av!
Jaa jag vet vad ni tänker, hur sjuk är man inte om man får för sig att spinningtricks är det mest upphetsande som finns för en datanörd...... Äh nu lämnar jag det, känner att jag blir lite irriterad, och less livet. Kommer det fler spinningtjejer ska jag börja träna konster själv på gymmet nästa gång jag är där....
Var där idag för övrigt, blev ett ABSpass och sedan lite rygg och armar, tog ungefär 2 timmar =)
Sen bastade jag och Woxxa, och som vanligt hade jag glömt min saatans handduk hemma.. Så jag körde lufttorken i typ 10 min...säga vad man vill men torr blir man!
Sen åkte vi ner för lite Flygismingel och shopping, hände dock inte så mycket kul, förutom att Woxxa som vanligt köpte Kinderägg... och jag sa till honom att jag ionte skulle knäppa sönder dom ( som jag gjort varje gång han köpt i princip)...... och jag hade verkligen inte tänkt göra det heller, jag lovar!
men sen lämnade han dom oövervakade när vi kom hem hit...så jag kände att jag kunde unna mig den glädjen att få knäppa sönder ett av dom iaf. Det såg jag som en win win situation... och så blev det :D
Woxxa drog för övrigt en klassiker på gymmet idag....det kommer in 3 tanter i 60 årsåldern, och då säger han;
- Kolla på Tanterpanterna!
- Haha vad säger du Ålis? säger jag då...
- Kolla på Tanterpanterna!
- Säg det en gång till!
- Tanterpanterna? Vad är det med det? har du aldrig hört talas om det?
- Näe det har jag faktiskt inte?
- Jomen du vet direktöversättning av Glamorous girls!
- haha säg det igen :D
- Nej det tänker jag inte göra!!
Då kommer det en gymbekant till oss...så jag tar såklart min chans att förnedra honom lite lätt :D
Så jag säger till Woxxa att säga det igen,. se om han förstår....
- Tanterpanter.....
hhahhahahahahahaahahah, NEJEE han hade inte heller hört talas om det...
Men då kom det, den magiska vändningen...jag sa till honom
- Du menar inte Pantertanter då?


........... Ni kan ju föreställa er efterspelet som följde det hela... Jag var beredd att hjula upp i resturangen och ta en Shot för att fira... men det blev duschen som sagt....
haha och där är anledningen till att det blev lufttork..i vanliga fall så brukar vi dela handis med varann... Men jag hade väl gjort nåt dumt :P

Trevlig kväll, pussel

Kommentarer
Postat av: Michaela

Syns vi på effektgympan ikväll då?

2008-04-09 @ 11:50:13
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0