Musikmys

Sitter här med mina småsystar nu, känns riktigt riktigt bra! Dom är vid min keyboard så jag passar på att dra iväg en rad till alla fans haha :D
Allt gick bra när jag hämtade dom, planet var i tid, jag var i tid och vi krockade inte på väg hem. Men Ange skrek ändå 5 ggr under resan och sa att hon tar bussen nästa gång.... Kul att hon ärvt något från mor sin =)
När vi kom till Norrtan igen så minglade vi lite på Flygis och köpte lite godsaker till ikväll. Sen åkte vi ner på pizzeria Norrtälje och tog en sallad ihop. Guuud så sjukt goda dom är, och det måste vara Sveriges överlägset trevligaste bagare som äger stället! Respekt till honom! :O :D
Sen skyndade vi oss hem och såg "Så ska det låta", riktigt riktigt grymt avsnitt ikväll, Erik och Molly rockade loss stundtals! Men kvällens sångprestation ägde ändå rum för typ 5 minuter sen. Hoppas INTE ni missade Talang... Lilla Zara gick in på scenen och sjöng Whitney Houston, och som hon gjorde det. Det är det värsta jag har hört, fick gåshud! Det lät nästan lika bra som när jag sjugner med grabbarna på morgonen!!!
Näemen seriöst, jag tror hon kommer att bli något inom musiken. Första tanken som slog mig var att hon nu, medans hon fortfarande är liten och söt, ska komma hem till folk och leverera "sångtelegram" =) Hur mysigt vore inte det? =)
Nu ska jag och Ange ta en NHL-match medan Lotte lirar keyboard. Får väl se när grannarba kommer och klagar på min tondöva syster!
Pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0