Lotte lotte lotte

Hörrudu Charlotte, allvarligt nu. Du går tvåan på natur och vet om att det är mycket skola som gäller då. Det går inte att vara ute och festa precis varenda helg för att man fyllt 18, och sedan hoppas att storebror ska reda ut allt. Nu vet du ju iof att jag gör det alla gånger du ber mig. Men tänk om jag en dag inser att du själv borde stå till svars för dina handlingar.......
Hahaha nej jag skojjar bara =)
Jag har hjälpt min älskade Lillisssyssster med två skolarbeten två söndagar i rad nu, uppskattningsvis 8 timmars jobb... Och det härliga är attt jag tycker det är kul. För att det är inom svenska och filosofi. Förra söndagen analyserade jag två dikter i svenska och idag/kväll har jag filosoferat runt ett relationsdilemma inom filosofi. Det är riktigt kul nu när man inte behöver tjaffsa med skiten varje dag. Tror också att det är bra för mig att få tänka efter för det känns som mitt liv har börjat bli lite väl oseriöst. Eller det har ju aldrig någonsin varit så uppstrukturerat, ta den här kvällen t.ex. Jag har städat, bytt gardiner, lagat mat, gjort lunchlåda till imorgon och pratat med skoleleven jag ska hämta upp imorgon.... Och ändå känns inget av det seriöst. Det kan bero på att mina tankar alltid spårar när jag gör saker. Allting tas med en klackspark, glömt så fort det uppstått. Det kan väl iof vara en god egenskap bara det inte blir för mcyket så att säga. Så nu ska jag göra ett försök udner veckan som går att.....
Hahaha nej nu skojjar jag igen, hej på er!


Kommentarer
Postat av: Lotte

Men jag festar itne varje helg. Ps. Vet att du äslskar mig meeeeeeeeest av allt (L) puss

2008-04-07 @ 19:25:10
URL: http://challans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0