Låt mig svälja mig själv

Oj oj oj, nu är det inte mycket kvar av spillran som sitter här och skriver. Var som vanligt uppe i vanlig tid runt 5 på morgonen och förberedde mina gourmetmackor för arbetsdagen.  Alltid samma mönster. Upp och sissa, tvätta händerna sedan in i köket. Där plockar jag fram fullkornsbröd, skinka, keso, sallad och gurka och myser ihop mina mackor. Anledningen till att jag tar mig tid till allt detta är att psyka gubbarna på bygget. Det är samma liv varje gång när dom sitter där med sina limpor med ost på , eller i bästa fall leverpastej och saltgurka. Att få se deras avundsjuka min ger mig alltid en så bra start på dagen känns det som. Det kan inte gå fel helt enkelt =)
Sen plockar jag fram matlådan, bestick, frukt och vatten. Sedan på med kläderna, ut genom dörren och ner i bilen för att möta upp dessa mystroll jag nyss nämnde på jobbet.
idag har jag murat hela dagen, putsat skorsten och källargrund så det stod härliga till. Sen efter gymmet så åkte jag hem och hjälpte grabbarna i deras sånger. Idag blev det World of our own-skivan. Riktigt bra. Och för er som uppenbarligen inte har upptäckt meningen med livet så kan jag tala om att det är Westlife jag talar om. Fy fan vilka killar! =)
Sen när jag kom hem så åt jag mellis samtidigt som jag skrev brev till min farmor. Vilket jag rekommenderar alla att göra. Fatta hur mysigt det är att sätta sig ner, skriva ett oläsligt brev, sedan stoppa det i ett litet sött kuvert och skriva adressen. Sedan kommer det bästa, slickandet! Älskar det den där sträva känslan mot tungan och smaken av kemikaier =)
När allt det var gjort så kom ÅlÅke till mig, så vi tog mitt myspysbrev och sprang iväg mot gymmet. På vägen dumpade vi brevet och sedan var det bara full fart upp till ABSpasset på Nautilus. D.v.s bålpass på 30 min. Sedan körde vi deras Boxpass a´1 timme. Sen blev det jogg hem igen och hetsätning.
Har tryckt 3 90g hamburgare, 2 ägg, 10 körsbärstomater, sallad, 3 morötter, lite jordnötter och 3 fullkornsbröd. Och inte det minsta mätt. Jag har bara slutat äta för att jag inte orkar gå till kylen längre. Men det kommer nog snart :D Måste fetta upp mig inför beach -08, är det inte så man gör? Man äter och äter och äter.....
Sen badar man i vassen.
Nu ska jag masa mig in i duschen och rengöra valkarna, sen får vi se vad som är kvar av kvällen =)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0