Krabi Town

hej allihopa!
Som ni marker har jag hittat till ett Internet Cafe nu, sa bloggarna blir lite frekventare. Men jag vill understryka att jag inte langtar hem det minsta, jag hoppas kunna lura mig sjalv pa det viset! Man ar ju sjuk alltsa, sitter i 30 gradig varme och kan kopa vad man vill for en brakdel av priset hemma, underbara strander, hotell, bortskamd osv osv.... Men anda vill jag hem till jobbet, till vardagen... troligtvis kommer jag att skala av all min hud med en osthyvel nar jag ser det har om nagra veckor, men just nu kanns det sa. JAG VILL TRANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ska det vara sa javla svart for Thailandare att gymma? KUK KUK KUK KUUUUUUUUUUUK KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu kaanns det lite battre... Idag har vi iaf legat vid poolen och slappat innan vi akte till Krabi Town for mat och shopping. Blev dock bara tillfredsstalld pa punkt ett! Riktigt besviken pa stan i ovrigt, men det ar som det ar. Nu ska jasg upp pa rummet och harma en rabiessmittad hare, det ar enda sattet for mig att fa vara i fred... Visst att jag ar poppis hemma, vet om att jag ser bra ut osv. Men har ar det inte roligt... folk kommer fram till mig och nyper mig i brostvartorna och slar mig pa organet som jag namnde har ovanfor,,,,, Och INGEN ror mina nipples utan att be om lov!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0