Happy Valborg everybody!!!

Tjollahopp!
Idag sa har det varit relaxdag med stort r, klev upp tio och hetsat farsk ananas till frukost och la mig sedan vid poolen. Dar blev jag liggandes och badandes fram till tre. Och jag vill udnerstryka badade, eller kanske lekte pa ett satt som storde ovriga hotellgaster. Jag har lart mig kanonkulan pa ett fortraffligt satt, 9.5 enligt pappa av 10... Kanns bra! Kanns mindre bra att jag rakade trampa sonder ett filter pa poolen i en av mina manga ansatser mot vattnet! Jag har under dom senaste dagarna ocksa lekt en hel del med Emilia, min brors extradotter pa 4 ar. Igar sa var hon den lilla sjoflickegurkan Goran och jag var den rullande ostbollen Fritz. Senare i leken kom det stora sjogurkemonstret Lennart ( Henke ) in i leken och borjade jaga oss. ( jag brukade min fantasi ratt hart for att komma pa alla djur och alla namn ).. Vi gjorde aven vissa pilotprojekt om andra djur som kunde tankas vara med i leken. Min bror ville bara en U-Bjorn,. alltsa en undervattensbjorn...han alskar att dyka! Emilia ville vara en Fjaril och jag ville att hon skulle vilja vara en fjarilslarv. Men det gick hon inte med pa.. Sjalv sa foreslog jag att ajg skulle vara den rullstolsbundne abborren Zigge, men insag efter en stund pa botten att jag inte fick nan luft nere under vattnet. Sa jag fick skippa den. Men skam den som ger sig, sa istallet sa blev jag en Pelefant med dubbla snablar sa att jag kunde nyttja den ena utav dom till att andas med udner vattnet och den andra till att ata med =) \
Ikvall sa har vi vandrat pa @stan@ som vanligt och shoppat lite grejjor, inget markvardigt dock.... nu ska jag a Ange upp och se en rulle pa rummet innan John B kallar, blir tidig morgon imorgon.
Jag tankte hyra mig en kajak och paddla ratt ut pa havet imorgon, sa det har skulle kunna bli det sista inlagget i livet. Om jag skulle raka ut for en Zigge imorgon igen. Men det gar nog bra, man far se till att anvanda flytvast och 100 000 i solskyddsfaktor. SATAN sa varmt det ar har... horde att varen har kommit hemma ocksa, kanns ruskigt bra! Skont att inte komma hem till regn och rusk, utan varvarme och en massa glass!!
Hoppas att ni far/hade en bra Valborgs allihopa, sjalv tar jag en sympatiHeineken om en stund. Sup pa bara!!!!

God kvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0