Gud vilken underbar dag!!!

Klev upp imorse och började m orgonen med en fralla på Beijer, sen bar det av till Riala. Jobbade på hela dagen och blev äntligen klar med skorstenen och källaren. Skönt! Sen åkte jag hem, lite försenad och tog fram kycklingfileérna ur frysen. Sen inväntade jag Ålåke för dagens löptur till gymmet och han var lika söt som vanlig när han kom. Not.... Han är inte speciellt smart heller för den delen.. försökte tända mitt trapphus, trots att han VET att det är rörelsesensor sen 3 veckor tillbaka. Innan dess var det ALLTID tänt. Har aldrig funnits en enda lysklapp i huset. Bra Ålis! ;)
På väg till gymmet så bad Woxxa mig att vi inte skulle köra nåt pass idag, och sa att han vet hur jag funkar.
-När vi kommer upp dit så kommer nån att säga till dig att vara med på nåt pass, det är alltid så.
-Nej men lugn nu Woxxis, det är ju bara effektgympa idag, du och jag ska köra bröst.

Några minuter senare skuttar vi runt med några tjejer /damer inne på effektgympan. GUD vad jag älskar att itne ha någon egen vilja :D Det är som vanligt riktigt kul att göra vissa övningar för man ser ut som ett avlångt pubushår.
men det är bra träning, man får röra på hela kroppen =)
Sen så körde vi lite bänk sen bar det av hem.
Nu sitter jag här och steker på den sista kycklingen till resterande veckas lunchlådor. Svaret är nej, jag blir aldrig för trött för att späda på bukfette. Men idag är det dock det nyttigaste jag lagatrsen jag flyttade hemifrån tror jag =)
Jag ska äta lite GI-baserat resten av veckan. I form av kyckling som stekts upp i mjölk- och Chilisås, och en häääärlig sallad bestående av, vanlig sallad, en påse Skärgårdssallad, gurka, körsbärstomater, morötter, parika och sockerärtor... Mums säger jag bara :D Om jag hinner så ska jag ta en bild på mina mumsiga lådor :D
Har jag sagt att jag älskar mig själv just nu? det gör jag i alla fall :D ÄLSKAR LIIIIIIVET
JIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG ÄSLKAR MITT LIV :D
Fick jag ge mig själv vad jag ville så skulle jag ge mig en jättestor mjukglass. För allt annat har jag redan:)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar från bangårdsgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0