Grattis Brynäs & Rögle

Hola hermanas y hermanos!
Hade tänkt börja skriva lite om dagens bravader, men allt överskuggas av elitseriekvalet. Fy fan vilken rysare! Allt såg klart ut när 10 minuter återstod i två matcher... Men sen hände det. Leksand kvitterade och avgjorde i sudden, och Rögle petade in en puck med ca 30 sek kvar... Det är därför hockey är världens bästa sport =)
Annars så har dagen flutit på bra, jag har spikat för fulla muggar. Längtar dock efter att få riva igen. Känslan att bli insläppt i ett rum med en kofot, och bara släppa demonerna fria är oslagbar. Det säger jag bara, bättre terapi finns inte! Man hinner tänka igenom livet 7 ggr på en halvtimme... Men inte blir bloggen nå vettigare för det =) Har gymmat med Gurra och Edling idag ochså, ben.. Riktigt tungt, kan bli jobbigt att gå imorgon. Kommer nog inte att ta mig upp ur sängen om jag inte får hjälp. Ska nog ligga och skrika SOS tills någon bryter sig in genom dörren. Eller ringa larmcentralen och säga att jag ligger i fosterställning. Undrar vad dom gör då? Dom kanske spårar och ber mig låta som ett litet spädbarn samtidigt som dom sjunger nån fin bit från Mora Träsk.
eller så inte.....
Efter gymmet blev det Flygismingel och vi träffade som vanligt våran fiskfavvo Mickan. Idag blev det lite snack om min Thailandsresa, hur det gick till har jag ingen aning om =) Dom försökte kontra med att dom skulle hit å dit, bland annat till Öland och se på Volleyboll. Då insåg jag att volleyboll faktiskt är den enda sport som är roligt att titta på... när det är Damer alltså..... Det är ju inte direkt så att man följer bollen med blicken heeee heeee heee...... Kom även på att damernas individuella program i konståkning är helt okej också, vet inte varför men. Antar att det har att göra med att jag gillar is.

Nu har Gurra och Woxxa dragit efter lite Sagan om dom två tornen, fan vilken rulle! Vi har ätit en massa saker som inte är bra för såna som ska gå i badbyxor om 4 dagar...... Men det gör ingenting, det finns säkert vass i Thailand också =)  Har iof hört att tjocka vita snubbar går hem hos damerna... Så jag kan ju låtsas att jag är rik, typ åka tuck tuck inne i hotellkorridorenrna och ragga lite damer så får vi se hur det går. Resans prio nummer ett är att hitta ett gym så jag inte förstör min familj. Kommer att få sån otrolig abstinens om jag inte får röra på mig att det är något helt sjukt! Hoppas hoppas det går bra.
Kom å tänka på en sak. Så här är det alltid, jag tänker inte ut så mycket innan jag skriver utan det bara kommer eftersom. Ordbajsare? Svar ja. Distinkt ja. liksom ingen tvekan.
Körslaget. Fan vilket härligt program! Jag tycker inte om alla som sågar det! Dom verkar ju ha så himla kul ihop och alla, oavset ursprung, hjälps åt för att göra det bästa av situationen =) Det är good will det. Hoppas att jag kan övertala nån kändis att ta sig an mitt bygge, det skulle vara läckert. Vi har iof ett band redan, så det kanske inte är rättvist?
Det är jag och Danne som bildat gruppen. Vi velade fram och tillbaka om namn, bland annat så var det snack om "the Builders".. men det kändes så fattigt så vi hittade ett ännu bättre, kan ha varit jag som kom på det.
Jag satt och tänkte på fikat;
-vad beskriver oss bäst? Hurdana är vi och vad vill vi förmedla till vår publik?
Då slog det mig;
"Beautiful Boys"
Lägg namnet på minnet säger jag bara! Danne är leadsigner och spelar gura. Jag är körgosse, väldigt gospelinspirerad, samtidigt som jag klinkar keyboard. jag har redan lärt mig "Imagine"... på typ 3 månader..... så jag är relativt lättlärd och har en grym självdisciplin när det gäller attt öva. Sången och utseendet har vi gratis.
Vi letar även efter en tredje person som kan avlasta mig i kören när jag kör solo, så ni som är intresserade kan ju höra av er! Men konkurrensen är hård ska jag tillägga. Imorgon sitter jag och Daniel uppe i fikarummet och plockar in gubbarna en efter en på auditions. Vi får se hur det går, jag har stora förhoppninngar. Vi har en del kraftiga karlar och det skriker ju Ghospel om sånna =)

Just ja, jag var i Thaaaailand i tankarna idag efter jobbet. Satt nere på spruterian för att få sista dosen vaccin.. Gaaanksa nice, nu är jag klar att åka =)
Och imorgon kommer mina älskade småsystrar!!!!!! Längtar så sjukt efter dom nu =) Blir myskväll till Så ska det låta, GRYMMA artister med där imorgon. SE DET säger jag bara!!!!
Nu blir det inte4 mycket mer ikväll, klockan ringer 05.00 imorgon... För sista dagen innan 3 veckors semester! FY FAN HUR NI HUR DET LÅTER? JAG SKA FÖDA MITT EGET BARN

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fiskfavvo Michan, NAAAAAAAAAAAAAAAAWWW!!! :)

2008-04-10 @ 22:49:04
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0