God morgon världen

Klockan är lite för lite för att jag ska vara nöjd med sömnen, blev inte så många timmar tyvärr. Men så är det att vara bokstavsbarn, och det har jag vart sen jag var liten. =) Har vaknat mellan 7 och 9 så länge jag kan minnas, men det är heeelt perfekt å andra sidan. När alla sussar så är jag uppe och tvättar, dammsuger och donar lite hemma. Sen när dom adnra vaknatr så är hemmet skinande rent och jag får gå ut och leka. Lite som mamma principen när dom tvingar en att städa sitt rum  innan man får gå ut och leka, men i det här fallet är jag min egen mor.
Igår så var bröderna Öhman, Gurra & Kajsa, Griiibie, Woxxxa och Isa här på en filmkväll. Riktigt mysigt =) Först så såg vi Talang, och om än det var riktigt bra stundtals så saknande jag "The Bläckfisks" från förra året. Minns ni dom? Tre snubbar som gick in i snorkel och grejer och sjöng "Come on do the Bläckfisk dance" HAHAHAHAHAH det är min humor det. Synd bara att dom fick rekordtid på dom "3röda knapparna"...dom hann som inte ens starta upp låten innan det var över :S
Aja, dom är vinnare i  min ögon iaf =)
Sen så såg vi Ace Ventura med Jim Carey, hahaha är han sjuk i dom filmerna eller? Det finns fan ingen hejd på karln! Jag älskar hans minspel, han är helt enkelt överlägsen!
Sen har vi ju Will Ferell som även han är riktigt riktigt rolig, men på ett sjukt sätt. Just den typen av humorn gillar jag sjuuukt mycket för tillfället. Se Anchorman, det är min favoritfilm sen 1-2 år tillbaka. Kan vara det sjukaste och bästa som gjorts. Så har ni missat dden så blir det inga julklppar. Hör av er så får ni låna den från mitt videotek =)
Årets bästa film är "Supersugen", sjuk komedi om 2 killar som försöker få ligga lite och allt spårar ur totalt. "For sure" hahahahahahahahahahaa
Aja, till våran mysiga filmkväll så hade vi såklart 2 chipspåsar, ostkrokar, popcorn, godis och läsk så man mådde ju inte dåligt igår. Helg, fått en massa gjort under dan, mysiga kompisar och fullt soffbord! Jiiipppieee :D

Nu ska jag iväg på gymmet och leka lite med Woxxa, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0