God morgon alla barn

Klockan åtta imorse var jag uppe och snörade på mig löparskorna för en liten tur. Det hela urartade dock så jag har löpt en bit över milen. Känns riktigt bra såhär i efterhand, men när jag var längst bort i Vigelsjöspåret så hade Gud nästan tänkt bannlysa mig....Icket muntra tankar!
Men nu är jag hemma med mina bebisar och ser på Music and lyrics och ska snart dricka fruktsmothie, ganska läckert =)  Sen blir det full rulle på dagen förhoppningsvis, vi ska nämligen in till Sthlm för att möta upp mamma och pappa =) Dom kommer från Skellefteå idag klockan ett, så vi ska ses runt två på Centralen. GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag längtar!!!! =) Så det blir väl kramkalas först, sen ska vi gå på stan och mysa lite! Jag måste dock köpa en ny sladd till kameran så jag kan överföra bidler till datan under resan. Och svaret är ja, jag kommer att lägga upp allt här på bloggen så ni behöver inte oroa er för ännu en " Resedagboken".... Visst det är kul att gå in där och läsa, men jag känner att jag inte orkar skriva samma sak på två ställen lat som jag är... Ctrl C, Ctrl V har jag aldrig riktigt gillat heller, det känns så falskt. Som att det jag kopierar in inte betyder lika mycket för mig haha =)
Sen ska jag även köpa ett par nya lurar till min Ipod, dom jag ahr nu kryper det larver ur från 1907. Jaa jag vet, det låter ganska äckligt, men det beror inte på att jag är äckjlig och inte vårdar mina öron. Jag har inga insektsbon inne i mitt huvud som då och då sänder ut såpanare för att se vad som pågår ute i min närvärld för att dom ska kunna bygga större bon beroende på klimatet.
Utan på grund av att jag har haft dom på jobbet, när jag rivit ett gammalt hotell från 1907! Och det har varit SÅÅ jävla mycket snusk, som kommit ur dom där väggarna, att ni inte skulle tro mig om jag berättade allt! Men jasg känner att jag kan nämna lite =)
På vissa ställen har det varit så mögelangripet, att det förutom den vidriga lukten, dammat upp stora moln utav mögelsvamp. I badrummen har det inte gått att ta lös våtrumsmattorna för att dom varit fastmöglade i träet nedanför. OM det träet inte varit bortätet eller bortruttnat. Vi tallar om om MAYOR INSECT ATTACK!!!!!! Det har varit getingbon, humlor, termiter, skalbaggar, myror, rpindlar och en massa annat äckligt som kommit fram bakom brädor.... Men nu blir jag illamående så jag måste äta något gott, och jag måste äta väldigt mycket av det. Så mycket att jag om 30 minuter ska känna mig pluffsigare än vad jag gjorde innan min löptur, men ändå må bra av det =)
ha en bra dag för det tänker jag definitivt ha!!!!

Ps. Music and lyrics är en briljant film, se den. Bara man skiter i att " Cora Corman" är så jävla löjlig att hälften vore nog, så är den riktigt riktigt bra!!! 100% Mys, precis som det ska vara!


pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0