Effektgympa

Åh vad härligt det är med gympa! Hoppa och studsa runt i en timme och garva åt sig själv, det är livet det =) Idag var det dessutom riktigt jobbigt så jag är mycket nöjd!!!
En riktigt tråkig sak dock. Jag har ju kämpat som en HIVsmittad Gnu för att gå upp till 90 kg, och jag har varit riktigt nära några veckor nu. Legat runt 88-89 stabilt... Så i söndags så gjorde jag ett framsteg, 89.6 =) Kändes riktigt bra!
Så kom jag efter passet idag med stora förhoppningar om att målet skulle vara nått, med Danne och ÅlÅke som publik. Vi är ganska lika alla små anorektiska modeller på TopModel egentligen, väger oss varje dag efter gymmet. Med oplika mål då såklart...
Så jag hoppade upp idag, 3 dagar senare... och fanskapet visade på 84.5...... Är det normalt att tappa 5 kg på tre dar? Och jag har inte ätit lite helelr, det är det som är det sjuka. DÄremot så har jag ätit en del laxsallad sista dagarna, coh det är uppenbarligen INTE bra för mig. Så nu är det slut på det. Allt grönt och allt som inte är kött går fetbort nu tills jag kommer till Thailand...
Oooops, det är ju bara fyra dagar ;D hahaha antar att jag kan leva med mig själv i alla fall då! Fan vad jag längtar nu! Sitter hemma och tittar på "Barnmorskorna" på ettan, Fan så bra det är. En massa små söta troll som ploppar fram på rullande band, hur härligt som helst :) Sen blir det Morgonsoffan direkt efter hoppas INTE att nån missat det. så jävla sjuka, me like :D
Ha en trevlig kväll, nu blir det  matattack i soffan!

Pussel

Kommentarer
Postat av: Marika

De skulle du bra gärna vilja veta va ;D HAHAHA jag tycker det vore skitkul. Erik skulle garva ihjäl sig :P Men bara för att jag är så snäll så låter jag bli :) Jag tycker den är riktigt rolig att läsa i alla fall! :D

2008-04-10 @ 09:52:52
URL: http://mwingerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0