Bra dag

Idag har jag haft en kanondag =)
Den började med att jag fick åka ut till grabbarna på Ljusterö efter 2 veckors frånvaro och morsa lite. Kul att träffa alla muppar igen, hoppas det var ömsesidigt :D Dom sa iof att dom saknat byggets retardo, så jag tar det som ett ja :D Fick även växa några centimeter till på jobbet när min murarchef lät mig avsluta dagens sista 2 timmar med att mura på egen hand. Och då menar jag inte att han kom och kikade så att allt stod rätt till. Utan han åkte hem.... Så imorgon får man väl leta sig till ett annat bygge eller kanske en helt annan karriär? =) Äh jag skojjar bara, det gick kääämpebra !!!
Efter gymmet så satte jag igång en tvätt och väntade på att ÅlÅke skulle infinna sig för dagens gympass. Jag hann även med att packa lite shorts, badtofflor, T-shirts osv inför resan.... Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag får 3 underbara veckor med hela min familj i Thailand. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På gymmet gick det bra idag också, körde 4 5:or och 1 4:a på 90 kg i bänken..framsteg framsteg, alltid lika kul =)
Och nu sitter jag här och tokröjjer på Msn efter en rejäl måltid och ett gäng glassar , för det är jag värd =)
Skulle egentligen ha åkt till Ålis och bakat bullar men vi kände att energin försvann efter bastun idag..... Så nu händer det nog inte så mycket mer ikväll, man kanske ska slå sig ner och klinka lite keyboard. Det var länge sen nu... Ska jag likna Robert Wells mer än bara i frisyren om ett år så är det dags att börja öva! det går inte att ligga på latsidan! man måste tänka piano, andas piano och leva piano. Morgondagens mål;  jag ska försöka att känna mig som ett piano hela dagen utan att tappa känslan en enda gång. annars blir det ju lätt så att man vill vara ett coolare instrument bland dom andra byggarna, typ elgitarr eller nåt. mewn imorgon lovar jag mig själv, jag lovar mig själv, att jag ska bli ett bättre piano!
trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0