Antligen en dag utan moln!

Halla allihopa, everybody!
Idag har jag haft min forsta TOTALBLA dag i Thailand, det tog drygt 2 veckor men det ar som jag brukar saga, vantar man pa nagot gott sa kan man ju alltid ata lite kott udner tiden. Sa det har jag gjort nu! Vi har atit pa ett stalle som heter Birneys anda sen vi kom hit och det ar otroligt bra for ett fetto som mig. Idag sa at jag 2 majskolvar, 5 kottbitar och en kyckling, plus en massa annat tjaffs som inte raknas som mat, typ potatis, gronsaker osv. Ananas at jag iof, det ar mat. farsk ananas ar mat!
Annar har dagen fordrivits med en hel del sol och bad vid poolen, och sedan en joggingtur pa eftermiddagen. Nu kanns det antligen som att jag fatt lite farg och jag hoppas kunna bracka alla er varsolare dar hemma =)
Jag satt och funderade pa en sak i min solstol idag, det har med mammors overbeskyddande. Min bror skulle aka ivag med sin flickvan Emma till en liten o idag, och da borjade det vanliga tjatet om @ har du det och det och det@ (snabel;0na forestaller hartassar, jag har fortfarande inte hittat ratt pa dom har javla fittangentborden men jag tanker inte besegras av en plastbricka.)
Aj, hur som helst sa gjorde jag en liten lista pa saker som kan vara bra att ha med sig om man ska ut pa en dagsutflykt pa 4 timmar:
Pengar, minst 100 000 batt (det finns inga butiker pa oarna men man vet aldrig....)
Badklader,dykarutrustning, handdukar (minst 15 var) extra uppsattningar klader samt accesoarer
Nodraketer, flytvastar, uppblasbar gummiflotte, badvakt samt themet till Baywatch. Man vet aldrig nar man som mest behover Mitch, CJ, Stephanie och dom andra i ganget.
cykelpump, bildack, taghjul, flygplansvinge, helikopterblad, ubatsmotor eller extra duk pa 100 * 100 m till luftbalong
(Man vet aldrig vad som hander ute pa dom dar oarna sa det ar bast att man forbereder for olika transporter.)
Just ja, ett extra traben ocksa, ifall man skulle traffa pa nat odjur under vattnet som gor en till pirat. Da kommer vi till nasta punkt. Skulle man av nagon anledning bli piuckad av en fagel i ogat sa kan det var bra tt ha med sig en lapp att fasta vid ogats forna placering. Da behover vi alltsa ett first aid kit ocksa, utrustat med allt inom sjukvard, lufttuber och ekg maskin inkluderat. Man behover ocksa ta med sig ett sjukhus med ambulansbil, polismyndighet samt advokatbyra, ifall brott skulle uppsta under utflykten.
Jag skulle ocksa vilja passa pa att be om den dar killen i Waterboy som altid skriker @U can do it, cut his fucking head off@... Han skulle vara rolig att ha med sig.

Som ni ser sa ar det inte sa mycket vi har packat infor var utflykt till Chicken Island imorgon, kommer nog pa nat mer efter nan Heine till! =)
Just ja, vinterkladsel och en extra skotermatta, St. Bernadshund med plunta runt halsen och en grillring.

kraaaam pa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0