Annu en dag i varmen

Hej hopp alla glada! =)
Idag har jag varit ute med familjen och en annan svenskfamilj pa nan utav alla dessa smaoar, tror det var Koda. Men det talades ocksa om Chicken, phi phi osv sa jag ar inte saker! Allt jag vet ar att jag borjade denna aterigen varma dag med lite gymmande innan frukost. Sen bar det av ut pa on och badandet satte av, mina solexem har blivit lite battre sa Gud har hort min bon! Men vid klockan 3 ungefar sa var friden slut, for da drog vaaarldens ovader in over on och vi blev sittandes under palmerna. Men det gjorde inte sa mycket for jag ar kraftrod i hyn sa de6t racker. Jag funderar pa att stalla ut mig sjalv nar jag kommer hem, har dock inte bestamt vilken kategori, kan bli best in show. Eller nat nytt, typ morast (o med tva prickar, som kott alltsa.....) for min hud ar inte att leka med. Skulle man dra runt mig pa vattenskidor i en roktunnadessutom sa skulle ajg bli javligt dyr i Charkdisken. Tank er sjalva, hur manga av er har atit vattenskide-solmor-rokt manniskokott forut? Liten passningen till fiskdisken, vet att det inte riktigt ar ditt bord Mickan, men du kan val kolla vad chefen ar beredd att betala for mig per kilo. Skulle vara kul om man var vard nat, for jag skulle mkt val kunna tanka mig att skala av lite till battre behovande... hatar livet just nu, gymmet ar skitlitet och jag ar dessutom for fet for loparbandet... det fastnar i backen nar jag springer pa det..... pa fullaste allvar... sa ni kan ju tanka er min livskris...fran 1 pass per dag i 5 veckor till ett halvpass var annan dag..... INTE okej..... men det blir nog battre, man ar ju hemma snart i alla fall sa,, know you all miss me tihi!*
Nu ikvall sa har vi varit pa buffe pa ett stalle som heter Bernies, jag kommer npog att gfa dit varje dag unbder tiden vi bor har, sa jag far ju skylla mig sjalv att jag inte alskar mig just nu hah =) Idag at jag 4 kottbitar, 1 stor kycklingbit, alltsa typ en forvaxt mastodontkycklingvinge, riktigt gott! 2 fullstora majskolvar, ett grillspett, pommes och grillad ananas.... sen at jag nat annat ocksa, som jag inte namnt.... ..
Dom har glassbuffe till efterratt......
jag sager ignet mer!
nu ska jag upp pa rummet och ta en cider innan kvallsdoppet, ganska nice! skot om er allihopa!
kramis

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha jag ska snacka med chefen, jag lovar! Och det är faktiskt tveksamt om vi överlever utan dig här hemma. När kommer du hem egentligen? Har ni det bra? :) Här hemma är VÅREN HÄR!!

2008-04-24 @ 19:50:06
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se
Postat av: Marika

Hallå där ;D Jo det är bara bra här hemma! Solen lyser hett å våren är här! Hur skönt som helst. Haha jo jag har förstått att du inte gillar datorerna =P Men jag förstår att du klarar dig! Är så aaaavvvviiiiss (A) vill oxå utomlands!

Med mig å Erik är det bättre än bra å lägenheten börjar gå frammåt =) Men vi är inte färdiga än =( Öhman ska komma i helgen å kolla lite el åt oss ;D

Hoppas du solar å badar lite åt mig me =) å jag ska hälsa Erik när jag ringer han ;) Sköt om dig å var rädd om dig i solen! Kraaamar

2008-04-24 @ 20:35:21
URL: http://mwingerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0