Typiskt

Jaa vad ska man säga, det är nästan roligt för att det är så klassikst. Idag har jag haft en kanondag på jobbet, allting har funkat och jag har hunnit undan allt som skulle göras...Plus att jag fick plocka glas ur baren på hotellet på bygget, fanns riktigt fina grejjer faktiskt :D sen åkte jag å tittade på lite möbler innan träningen och hittade lite fina saker...sen var det träning å allt började KANON! jag stekte på uppspelen, hängde en puck under spelet.... Sen så kommer jag i en jävligt skum situation...jag tacklar en kille, tar några skär mot pucken...Tvärfastnar med skenan i isen...och sen var det kört! Nu sitter jag här med lindat ben och kan inte röra knäet nånting nästan, varken framåt eller bakåt! jag skulle vilja "klicka" in det rätt, för det känns som att det ligger fel...men det tar bara stopp!" Så vi får se hur det känns när jag vaknar imorgon, ev. så får man väl åka upp på sjukhuset å nöta träbänk i vänthall i 4-5 timmar... men det är inte fy skam det heller, det är ju trots allt helg :D Så tummen upp för fredagen imorgon, hoppas det blir fint väder så att man kan hoppa runt på bygget i T-shirt å shorts en sista gång innan sommaren tar slut=)
ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Henke P

Hur gick det med känet ?

2007-09-07 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0