Tur i oturen kanske man kan säga!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja nu, men jag är lite ledsen idag.... Jag är nämligen nyopererad och borta från hockeyn HELT i minst tre veckor :( Vred till knäet så pass illa under torsdagens träning att menisken åkte in i knäleden. Så under fredagen så åkte jag till Akuten  efter bara nån timme på jobbet, hade såååå ont. Så helt plötsligt så sa dom att jag skulle opereras på en gång, för att min minisk var skadad. Jag skulle sövas å hela baletten. Sen så vaknade jag upp där vid halv sex på kvällen, fattade ingenting en stund...sen började smärtan komma och då skickade dom hem mig haha. Var väl less mitt gnällande=) Så nu hoppar jag runt och är sjukskriven i en vecka till att börja med, sen får vi se hur allt artar sig. Men det känns i alla fall jättebra rent fyskiskt just nu, det har gått bra det här. Det enda som är lite tråkigt är psyket......Man vill ju spela va... men men, det är som det är. Nu ska jag iväg på gymmet och pumpa bröst så jag får tillbaka meningen med livet hahaha :D
Ha en SUPERBRA lördag!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0