Snart är det igång!

Just nu är det oooliiidligt drygt! Flera timmar fram till kvällens TV-spelande och morgondagen då min lilla pluttis till lillasyster kommer =) Längtar massor massor massor!!! Ska bli grymt roligt att gå på Black Eyed Peas, vi har riktigt fina platser dessutom. Sen så har jag även raggat ett Nintendo 8bitars på Blocket, en affär som jag hoppas kunna ro iland imorgon innan konserten. Då blir det hårda fighter ute i Väsby i fortsättningen, Kung Kopa kommer inte att ha det lätt!!! Faan va roligt det är alltså, lätt det bästa spelet som gjorts, genom alla tider!
Sen så ska jag även på Stand-up show med några nissar från mitt gamla jobb på lördag. Vi ska se Pablo Fransisco på Kinateatern, det tror ajg också kommer bli otroligt roligt! Sen blir det middag på the Mongolian, som råkar vara min favoritresturang för tillfället=) Buffén är sååå magisk!!! å Dessertbuffén...åhhhh Himlen:D Nu ska jag fortsätta städandet och hata damm!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0