NATTHUMOR!!

Nu sitter jag här i lägenheten och lyssnar på min TOTALT sinnessjuka lillasyster. Hon är i sitt esse ( familjen vet vad det innebär) så ajg har det inte lätt just nu. Hon ligger i sängen å skriker att hon ska massera mina axlar med sina tår om hon inte får...jaa jag vet inte vad hon har för krav riktigt, men sjuk är hon i alla fall!!! ...då är det gaaanksa urspårat.... Vi var som sagt på konsert igår och röjjde skiten ur oss, det var heeeeelt sjuuukt bra! När Fergie körde Big girls don´t cry så lämnade hon itne ett öga torrt=) Grymt drag på publiken också...........
Ikväll så har vi fettat loss rejält med middag och sen en massa slisk å skit..tror jag har gått upp nånstans mellan 7 och 13 kg...... Känner mig ganska äcklig just nu =) Syrran kanske har fått en sockerkick? Mupp är hon i alla fall.... Det är iof Hanna också.... Jag har det inte lätt......Bara att stänga in sig, lägga sig i fosterställning å tänka på ett lyckligt ställe=)

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0