Måndag morgon

Sitter hemma och tycker lite synd om mig själv som inte får åka på jobbet på hela veckan. Funderar på hur synd det är om mig som inte får lira hockey på en väldigt lång tid. Sitter å tänker att jag aldrig kommer attt bli bra. Men sen slår jag på datorn, och går in på den här adressen;
http://www.youtube.com/watch?v=8SGBquN3xg4
Och helt plötsligt så är alla problem borta...det finns liksom inget som kan förstöra min dag! Så nu sitter jag här, och ryser längs hela ryggraden. Gåshuden sprider sig över armar och ben som en löpeld och mina bröstvårtor är så styva att dom nästan skär sönder min T-shirt. Det finns inga bekymmer. Jag är nog lyckligast i världen för tillfället=) Så lyd mitt råd å gå in på länken. Känn efter lite grann hur du egentligen mår. jag tror det kan vara nyttigt, det är det i alla fall för mig.

God bless the broken road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0