HAHA PSYKOLOGEN!!!!

Hahaha sitter och funderar lite på gårdagen nu, och den innehöll ett rätt roligt telefonsamtal på morgonen. Pappa ringde å kollade läget... Men innan jag tar det så ska jag köra lite bakgrund. När jag ringde honom från Akuten i fredags å sa att det skulle bli operation på en gång för att knäet var så dåligt, så frågade han vad dom skulle göra då? Jag sa att dom skulle operera menisken för att den hade tryckts in i knäleden. Då sa han att det var jättebra att det in te var nåt korsband i alla fall, önskade mig lycka till och bad mig ringa senare när det var klart. Sagt å gjort, jag blev sövd, opererades och sen ringde jag å sa att allting hade gått bra! Sen hördes vi inte mer den kvällen, men däremot igår morse så ringde han igen....haha det här tycker jag är rätt kul faktiskt=)
Det första han säger är ;
- Du vet väl att dom tog bort hela menisken för dig va?
- Jaa men det var tydligen inte mycket att göra åt, den var ju så skadad.
-Näe jag vet, det där var inte bra det. Det hade HELLRE fått vara ett korsband.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Sen fortsatte samtalet en stund till å pappa predikade lite om att jag måste bygga upp muskulaturen nu osv osv. Fotbollen är bara att lägga ner, vi får se hur det är med löpning, kanske får du springa igen.... hahahah sen la vi på , och jag satte mig ner å funderade lite på vad som jsut hade sagts.... Å jag kan ju inte säga att det kändes så mkt bättre efter samtalet hahahahahahah!
Men nu så här i efterhand tycker jag att det var DJÄÄÄÄÄVULKST roligt sagt..hahahahaahahahaha=)

Igårkväll så gjordes det inte mkt annars, jag var med bröderna Öhman å gäspade mig igenom Danmarksmatchen, sen såg vi "Huset vid sjön". Ganska gay att vi var tre killar å inga bitches....men det gillas! Filmen i sig var helt okej också, slutet lyfte den oerhört mycket! :D

Idag så ska jag gymma lite sen ska jag upp å kolla på våran första träningsmatch, det blir kanon det :D Plus att jag ska längta lite efter min älskade lillasyster som kommer på torsdag, då vi ska iväg å se Blach Eyed Peas:D Så om någon är sugen på att haka på så är det bara att höra av sig, jag har telefontid mellan 09.00 och 23.00 nu när jag är sjukskriven ;)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0