haha även solen har sina fläckar

Igår spelade jag Super Mario 1 på Nintendo 8-bitars för första gången på en Herrans massa år, å jag måste säga att jag steeeekteeeee som vanligt =) SATAN så kul det är.....det enda jag suttit å funderat på hela dagen, är hur djääävulskt hjärndöd jag är. Ibland funderar jag om jag är kvalificerad nog att ens ta mig in på ett Dagcenter. Jag satt å förbannade dom där jävla "ankorna med skal", som ibland har vingar å ibland inte....både röda och gröna skal har dom tror jag.... ni kanske fortfarande inte vet vilka jag menar.....de gör nog itne så många...i och med att det är itne ankor....det är sköldpaddor....... Så jag har funderat på vad det här innebär, vilka konsekvenser det får och så vidare. Och det är en hel del jag är osäker på nu. hela min barndom är t.ex. baserad på falska fakta! Vet jag t.ex hur en anka ser ut egentligen? Har dom alltså inget skal? Hur ska jag reagera när jag möter en Anka ute i skogen? Vad äter en sköldpadda? Finns dom i verkligheten?
Som ni ser är frågorna många och svaren få, så jag vore tacksam om nån kunde skicka in lite information till adressen; www.jagärhjärndödochbordeintefågålöspågatan.se så vore jag väldigt tacksam!!!
Annars har min dag varit helt okej, trots att jag är sjukskriven. Började morgonen med att prata lite engelska med en utländsk man som drenerade min å min hyresvärds gård. Sen bar det av till sjukgymnasten, känns bra att komma igång med lite rehab...dock inge vidare att dom insisterade på att jag skulle vara ledig även nästa vecka.... Så jag åkte ner på gymmet och körde skiten ur min bröstrygg så allt känndes lite lättare =) Nu ska jag ner på stan å lämna igen några filmer (se Radio med Cuba Gooding Jr, den är grym) och sen ska jag upp på gymmet igen å köra ett bålpass. kanske kommenterar nåt senare ikväll om nåt roligt händer.

Ps. Sverige var inte såååååååå duktiga idag...1-1 är itne bra!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0