Back on track!

Hej alla Bondens blogg älskare!
Nu är jag ätnligen på G i livet igen! jag veet att ni har saknat mig oerhört och varit hos diverse hjärnskrynklare under dom här veckorna för att hålla er vid liv. Men nu är jag äntligen tillbaka ;)
Efter att ha varit på tester till Polishögskolan och kännt att jag presterat hyffsat bra och kommit tillbaka på jobbet. Jag har haft adhd stundtals men nu får jag ta ut det på jobbet. ÄLSKAR min kofot och min Tigersåg!!! =) Det var även skönt att åka hem till parenteserna i norr och slicka såren lite. I helgen så har mammsi dessutom gästat mig från fredag till lördag, så vi har satt upp lite gardnier och lampor och gjort min lägenhet ännu lite hemtrevligare =) Imorgon ska jag åka och titta på en soffa, känns som att det är dags nu! Skulle vara skönt att få akllting helt klart så jag kan börja bjuda hem folk på Nintendo 8bitars-kväll...ganska soft!!
Idag så har jag haft storkok och gjort wok, Choritzo och hamburgare till sammanlagt 8st matlådor. Perfekt, nu slipper jag laga mat i veckan för jobbet! Sen efter det så blev diskning och städning för fulla muggar. Efter det ett bröstpass på gymmet, välbehövligt att få ur sig lite demoner! Och nu är jag just inkommer från lite trädgårdsarbete, jag å Findus (grannens katt) har varit ute å klippt ner en hummus i 2 timmar. Tror han börjar gilla mig nu, jag matar honom nämligen varje dag =)
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det bär av till Ishallen, tänkte hälsa på grabbarna en vända innan jag tar en film ikväll med Danne =)
trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0