Världspremiär!

Äntligen har det skett, det vi alla väntat på.... mitt liv har spårat ur! =)
Jag har haft det på känn nu ett tag och i måndags kom raset då jag rakade håret p.g.a ett vad med en polare! Blev faktiskt bättre än väntat och jag är nu om möjligt ännu populärare hos alla bitches =)
Jag är även en mästerkock utan dess like, min främsta egenskap är att uppskatta huuur mkt mat som ska göras. I måndags tänkte jag koka  tortellini till middag och en matlåda dan efter.....jag har ätit tortellini hela veckan.....jag har fortfarande kvar 2 portioner tortellini....jag är ganska less tortellini.......USCH!!!!

Tur att helgen blev bättre den i alla fall! Lyckades skruva ihop mitt nya barbord och få det på plats, blev riktigt nice! Skönt att äntligen börja komma till sin rätt här ute på landet!!! Sen blev det ÄNTLIGEN fest igårkväll efter 5 nyktra veckor, kändes otroligt skönt att få tanka fullt igen =) Bra med folk ute också, löningshelg är pålitligt!
Idag händer inte så mkt, ska röjja lite på msn och tvätta, hoppas att baksmällan släpper. Känns som att nån spelar fotoboll inne i skallen just nu! Det är tur att det regnar i alla fall så att man tillåter sig själv att sitta inne =) Jag tror jag ska åka iväg å hyra en riktigt bra film, baka en sockerkaka, och sedan bara njuta av dom sista timmarna av helgen. För imorgon börjar allvaret igen, upp klockan 05.30 och sälja sina tjänster till behövande!

Ahh skönt att äntligen ha skrivit klart första inlägget! förhoppningsvis blir det inte det sista, men man vet aldrig haha =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0