Trött

Faan också att man ska bli så sliten av att jobba! Sitter hemma och har ångest över livet! Ikväll så lirar DIF uppe på Ishallen och jag har gratisplåt, hela laget ska dit......känner noll sug.... Sen vet jag att jag kommer att åka vidare till Mobergs och se Johan Glans stan-up show som han kör där ikväll....Huuuur kul som helst, garanterat!
Men just nu så vill jag bara ta en dusch, bränna mig lite på bröstet med varmvatten och sen hoppa isäng.... Hate life at the moment! Men innan det här är klart så är jag på väg på match det vet jag, men det är alltid skönt att spy lite galla innan man tar tag i livet!
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0