Måndag nu igen...

Hur man än gör så lyckas man aldrig lära sig hur jobbigt det är att vakna upp på måndag morgon. Det går bara inte! I morse var det dessutom 20 minus ute och det gör ju inte saken bättre. Sommaren är slut, det kände man nu, det blir aldrig varmt igen. Tragiskt men sant! Som tur var så gick det bra när jag väl åkt mina 6 mil till jobbet. Blev klar med murning utav en skorsten och sedan gick en dröm i uppfyllelse. Jag fick ta med mig kofot, yxa och hammare och gå till ett hus... Bära ut 4 möbler som skulle sparas.... Sen fick jag gå lös på inredningen!!! =) SATAN så roligt, inte tänka ett dugg utan bara slå. Adhd så det skriker om det! Och det sköna är att det kommer ta några veckor att riva hela skiten, så nu kommer jag att vara i himlen framöver! Bra träning dessutom, skönt att känna att man lever!
Sen var det träning på kvällen, ganska jobbigt blev det tills slut på tom mage. Men det var riktigt roligt iaf! Nu är det bara sängen som gäller så man tar sig upp imorgon med!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0